Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

transit Sun in Scorpio : Persephone `s dance : ego tripping at the gates of hell

transit Sun in Scorpio : Persephone `s dance : ego tripping at the gates of hell

έτσι είναι το ego tripping at the gates of hell...
έπεσε στα χέρια μου το 88, που ήμουνα στην Αμοργό...
και αυτός ο τίτλος με είχε εξιτάρει...
όχι για το χορό της Περσεφόνης
πάντα έτσι την ένιωθα μέσα μου

αλλά στη δική μου περίπτωση
δεν με ενδιέφερε απλά μια αγάπη έξω μου
κολυμπούσα απ τα πιο βαθιά νερά
κατέβαινα στην κόλαση
και τη συναντούσα την ώρα που άνοιγα τα χέρια μου
και πέταγα στον ουρανο

την βρήκα για πρώτη φορά early 00s
την έχασα και τη ξαναβρήκα
αλλά αυτή τη φορά θα είναι παντοτεινά δική μου
γιατί τα χρώματα της περνάνε απ τις σκέψεις και τις ιδέες μου
γιατί οι δικες μου ιδέες είναι οι αναπνοές που παίρνει
γιατί το χαμόγελο της είναι
ο χτύπος της καρδιάς μου
γιατί οι θεές τη ντύνουν και τη στολίζουν
με τα δικά μου συναισθήματα
με τα δικά μου όνειρα
με τη δική μου φαντασία...
και εγώ μ αυτά νικάω το χρόνο
τον έχω απέναντι μου και τον φοβερίζω

που θα πάει αυτή τη φορά θα στήσουμε
παιγνίδι στον Πλούτωνα
και τις αδελφές της
δεν κατεβαίνω με τη μορφή του Ορφέα
αλλά με του Διόνυσου
που όσες φορες και αν τον διαμελίσουν
άλλες τόσες φορές θα έχει στην αγκαλιά του την Αριάδνη
και δεν είναι μέσα μου τελικά μόνο
αλλά εκεί έξω και τη βλέπω ξεκάθαρα και φωτεινά
γιατί είναι η κόρη και η ξανθή ηλιαχτίδα του Απόλλωνα
όμως αυτή τη φορά συμφωνεί
το μέσα μου με το έξω μου.....
:) ♥

να έχετε μια όμορφη Κυριακή ντυμένη με την σαγήνη της Κόλασης
και τους ύμνους του Ουρανού....
καλημέρααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου