Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

i find myself a new direction : Ο ενθουσιασμός, η πηγή της ζωής ....

i find myself a new direction : Ο ενθουσιασμός, η πηγή της ζωής ....

Πώς μπορεί να βρίσκεις τη θεία δύναμη μέσα στον εαυτό σου;
Η λέξη ενθουσιασμός σημαίνει είμαι ''γεμάτος με έναν θεό ή μια θεότητα''
μ αυτή τη λογική τι είναι αυτό που σε κάνει ενθουσιώδη ?
Ακολούθησε το....
Και αυτή ακριβώς είναι η συμβουλή μου στους νέους ανθρώπους που μου ζητάνε μια συμβουλή....
"τι πρέπει να κάνω? "

Και όσες φορές έχω διδάξει, αγόρια και κορίτσια που δεν ήξεραν τι δρόμο να ακολουθήσουν όταν έπρεπε να αποφασίσουν για τις σειρές της ζωής τους...
Ξέρεις προς τα που πάνε..?
Άλλα ήθελαν να σπουδάσουν στη τέχνη ή κάπου αλλού που οι γονείς τους διαφωνούσαν επειδή ο τομέας που τους πρότειναν είχε περισσότερα χρήματα....
εντάξει αυτή ήταν η απόφαση των γονιών, να πάνε τα παιδιά τους στο max της αποδοτικότητας μιας επιλογής....
ακόμα χειρότερα στη δημιουργία των συναισθηματικών σχέσεων τους...
θολώνεται ο συναισθηματικός προσανατολισμός του παιδιού για τις όποιες φιλοδοξίες και ανάγκες της οικογένειας...
και είναι όλες και όλοι έτσι...
Μα όλοι....

Η δική μου απάντηση είναι : όπου βρίσκεται ο ενθουσιασμός σου...
ακόμα έχω μια άλλη λέξη για όλους και όλες που ζητάνε τη συμβουλή μου : την ευτυχία...
Η ευτυχία είναι το μήνυμα του θεού και της θεάς για τον εαυτό σου και τον εαυτό σας...
Εκεί που η ζωή σου είναι ...
εκεί που η ζωή σου βρίσκεται...
ο ενθουσιασμός μετατρέπεται σε ευτυχία, γιατί έχεις πάρει το μήνυμα ότι ο θεός είναι μαζί σου, είναι μέσα σου, και σε προστατεύει στην επιχείρηση σου...

και πρόσεχε μην μου μπερδέψεις το μήνυμα, και αρχίσεις και νιώθεις ότι εσύ είσαι ο θεός ή θεά...
γιατί ο ενθουσιασμός δεν υφίσταται, αλλά μπερδεύεται με ένα συναίσθημα "φουσκώματος" που οδηγεί στη ψυχοπαθολογία του ναρκισσισμού, που είναι η μάστιγα -αρρώστεια της εποχής μας...

γιατί όλο το Zeitgeist που επικρατεί αντανακλάται απ τη κουλτούρα και τη ψυχολογία του Ναρκισσισμού, που έχει καταντήσει μια ψυχική πανδημία σε όλο το Δυτικό Πολιτισμό και εισέρχεται και στον υπόλοιπο κόσμο...
Και πριν προχωρήσουμε σε άρθρα για να αναγνωρίζετε τα συμπτώματα της ψυχοπαθολογίας του, προσπαθείστε να συνειδητοποιήσετε αν έχετε ενθουσιασμό για κάτι, τι σημαίνει ενθουσιασμός, αν όντως υπάρχει ο θεός μέσα σας και τι ευτυχία σας υπόσχεται για να την κατακτήσετε......

Σε όσους και όσες κάνουν παρεμβολές στη διερεύνηση σας για να έχετε επαφή με τη θεότητα μέσα σας για ενθουσιασμό και ευτυχία να τους στείλετε στον
"αγύριστο"...

Καλημέρααααααα :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου