Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

my own unconditional love ♥ ♥ ♥

my own unconditional love ♥ ♥ ♥

ο θόρυβος που κάνει το κλάμα σου φτάνει σαν τις σειρήνες
του πολέμου στα αυτιά μου ...
και με κρατάει τοσο άγρυπνο, και ξενύχτι πικρό το στόμα μου
γιατί το δικό σου είναι τόσο στεγνό...
το κεφάλι μου πάει να σπάσει απ τους πόνους
που βγαίνουν στο σώμα σου....
που θα το πας αλήθεια....
δεν υπάρχει καμια πειθαρχία
που να σβήνει τη φλόγα της αγάπης ...
και με τόσο φωτιά θα σε κάψει....
εσύ μου το εχεις πει άλλωστε....
για μένα....
και όταν σε ρώτησα γιατί να μην είναι για σένα..
περήφανα μου απάντησες ...ας είναι για μένα...
ειλικρινα λυπάμαι που σε έχω πληγώσει
δεν το ήθελα...και ας φαίνεται αλλιώς....
θέλω να σε βλέπω ευτυχισμένη
θέλω να σε βλέπω να λάμπεις...
αφού ξέρεις ότι μόνο η uncondiotional love μου πάει ...
και σου πάει....
και αυτή δεν είναι μια ευκαιρία να τα πάρεις όλα...
όπως νόμιζες...
σημαίνει να αποδέχεσαι τον άλλο όπως ακριβώς είναι...
να μην προσπαθείς να τον αλλάξεις...
και δεν μπορώ να αλλάξω σ αυτο...
είμαι σαν το γρανίτη...
γιατί άλλο κατακτώ και άλλο καταπατώ...
το σενάριο της δικής μας αγάπης ήταν και είναι
ένα μαργαριτάρι της καρδιάς μας
που συχνά με μια κλεφτή ματιά στην μεταοργασμιακή φάση
η ψυχή σου την ώρα που έβλεπε τη δική μου
έμπαινε στον πειρασμό να επιταχύνει τη διαδικασία μετασχηματισμού μου
προς όφελος σου...
και τα ετρεξες σαν τους ήχους των Garbage
και του τραγουδιού αυτού...
αλλά η πρόκληση ήταν να αφήσουμε την πιθανότητα ανοικτή
και το ενδεχόμενο δικό μας πάλι....
και νάτο πάλι μπροστά μας ...
μ αυτή την απίστευτη φωτιά που σε πήρε
και με σήκωσε πάλι...
και βλέπω ότι είσαι και συ γρανίτης
και δεν μπορείς να αλλάξεις..
γιατί μέσα σου με θέλεις πάντα νέο, μάγο και αιώνιο εραστή
και εγώ sex symbol μόνο για μένα...
Μισώ τα πράγματα που σκέφτομαι για σένα
Όταν είμαι μόνος
Ξέρω ότι είσαι σκληρή
Αλλά έχω φύγει
Για τόσο πολύ καιρό...
Και Παίζω τις αναμνήσεις μας....
έχουν γίνει ποιήματα εδώ μέσα
που ξέρω ότι τα διαβάζεις...
γιατί αν δεν το έκανες δεν θα γεννούσα και άλλες αναμνήσεις...
Μέσα στο κεφάλι μου
Έτσι όλες εκείνες οι εικόνες μας
που Καίνε και ακτινοβολούν...
Παρακολούθησε τα σύννεφα, εκεί που ζω για να σε βλέπω...
Πτώση μέσα από τις ρωγμές
για να κτυπανε οι ρυθμοί το κεφάλι σου....
Και η καρδιά σου να χτυπάει γρήγορα
επάνω και κάτω από το έδαφος...
Στο έναστρο σκοτάδι, μέσα στην αγκαλιά σου....
Απο εκεί που κατάγομαι....
υγ : χόρεψε και θα δείς σε τι trance με έχεις....
χόρεψε μέχρι να πέσεις στην αγκαλιά μου....
:) ♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου