Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

a dangerous week : awake ...

a dangerous week : awake ...

Στο άρθρο μου για τον Άρη στον Αιγόκερω την 1/11, έγραφα :
"Αλλά η ενέργεια του Άρη σε Αιγόκερω θα αποκορυφωθεί πραγματικά από τις 10 Νοεμβρίου, έως στις 13, όπου ο Άρης θα κάνει σύνοδο με Πλούτωνα και στη συνέχεια θα πηγαίνει για να τετραγωνίζει τον Ουρανό την ίδια ώρα που θα κάνει εξάγωνο με τον Χείρωνα στο μεταξύ.
Εδώ είναι όπου ο Κοσμικός πολεμιστής θα πάρει εντολές για μπορέσει να παρελαύνει και στη συνέχεια να αποφασίσει αν πρέπει ή όχι να υπακούει σ αυτούς..''
Τι εντολές έχετε πάρει ?...Απο εσάς ή απο τους άλλους ?
Φυσικά δεν σας παρουσιάσαμε τότε τον Ερμή, που μπήκε στον Σκορπιό...
Ο Ερμής θα παραμείνει εκεί μέχρι στις 28 Νοεμβρίου.
Με την ανάδρομη σκιά του σχεδόν επάνω του
και με τον Άρη να συνενώνεται με τον Πλούτωνα,
αλλά τετράγωνο με Ουρανό,
θα είναι χρήσιμο να έχουμε το μυαλό μας συντονισμένο με το βαθύ,
σκοτεινό και τις κρυφές πτυχές του τι συμβαίνει γύρω μας.
Ο Ερμής στον Σκορπιό είναι ο μυστικός πράκτορας
με μια αποστολή για να αποκαλύψει
χαμένες ή ξεχασμένες πληροφορίες.
Πόσο χρήσιμο θα μπορούσε να είναι αυτό !...
Τολμήστε να πάτε εκεί όπου οι θνητοί
δεν μπορούν να πάνε : Στον Κάτω Κόσμο,
και αυτός μέσα στο μυαλό σας είναι, και να δούμε τι θα βρείτε....
Και εκεί μπορεί να διαλογιστειτε : πόσο μπλοκαρισμένο είναι το σώμα μου ?
πόσο δεν μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματα μου ?
και τελικά πόσο μυαλό και νους μου έμεινε για να σκέφτομαι...?

Αλλά όπως αναφέρει ο θαυμάσιος ιδρυτης της
psychosynthesis, Roberto Assagioli
στο υπέροχο "η δράση της θέλησης" :
"έχω ένα σώμα, αλλά δεν είμαι το σώμα μου...
έχω συναισθήματα, αλλά δεν είμαι τα συναισθήματα μου
έχω νου, αλλά δεν είμαι ο νους μου...
Τότε τι είμαι ?
Τι απομένει μετά τη διαφοροποίηση του εαυτού μου απο το σώμα μου,
τις αισθήσεις μου, τα συναισθήματα μου,
τις επιθυμίες μου, το νου μου, τις πράξεις μου ?
Απομένει η ουσια του Εαυτού μου-ένα κέντρο καθαρής αυτοσυνείδησης.
Είναι ο μονιμότερος παράγοντας στην προσωπική μου ζωή
που κυλάει ασταμάτητα μέσα απο φοβερές εναλλαγές.
Είναι εκείνο που μου δίνει μια αίσθηση ύπαρξης,
μονιμότητας,εσωτερικής ισορροπίας.
Βεβαιώνω την ταυτότητα μου,
με αυτό το κέντρο και αντιλαμβάνομαι την μονιμότητα και την ενέργεια του..."

Να είστε σίγουροι ότι για να δείτε την Ουσία του Εαυτού σας, πρώτα πρέπει
''να τα δείτε όλα" και θα τα δείτε...
να είστε σίγουροι...
Γιατί είναι η εβδομάδα που θα σας δείξει όλη τη χρονιά μπροστά σας,
θα σας δείξει σε ποιό σημείο το uranus sqaure pluto σας έχει αλλάξει
"τα φώτα και τη ζωή σας"..
Και ακόμα χειροτερα τη σεξουαλική σας μιζέρια και ανεπάρκεια, που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη με την οικονομική κρίση και τις ανταλλαγές που κάνατε για να την αποφύγετε...
Και ακόμα, ακόμα πιο χειρότερα το μπλοκαρισμένο σας σώμα, το καμμένο σας body mind έχει μπλοκάρει συναισθήματα και νου...
και δεν σας "ξεπλένει" ένας Νιαγάρας Διόνυσος...

Cool και προσοχή μην προκαλείτε κανέναν και καμια...
ένας καυγάς μπορει να σας στοιχίσει "για πάντα"...
και να μην γυρίσει τίποτε όπως ήταν πριν...
Η Εβδομάδα παίζει έργο thriller και θα σας πετάει
απ τον Ουρανό στα Τάρταρα,
ακόμα θα υπάρχουν και στιγμές
που θα πετάς με τις πτήσεις σου στο Αιθερικό,
ακόμα και αν δεν το θέλεις...

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή....:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου