Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

iver novus

iver novus :

When you look off
Tell me who you really love ....

-Ακους κάτι …?
-Όχι τι να ακούσω, τι θα μπορούσα να ακουσω…
-Μια μελωδία, που έρχεται σαν κουδούνισμα…
-Τι ..?...δεν ακούω τίποτε..
-Άκου λίγο καλύτερα σε παρακαλώ…
-Ναι, ίσως κάτι μου έρχεται απ το αριστερό το αυτί…Τι θα μπορούσε να σημαίνει …
-Ατυχία…
-Αποδέχομαι αυτό που λες, αλλά εγώ θέλω και την τύχη και την ατυχία..
-Σήκωσε τα χέρια σου, και προσπάθησε να λάβεις αυτό που έρχεται σε σένα…

-Πω πω και τι είναι αυτό …Ένα μαύρο φίδι, μια μαύρη ράβδος, μια μαύρη ράβδος που Σχηματίζεται όπως ένα φίδι, .με δύο μαργαριτάρια σαν μάτια, ένα χρυσό βραχιόλι γύρω απ το λαιμό…δεν μοιάζει με μια μαγική ράβδο…

-Ναι είναι μια μαγική ράβδος …
-Τι θα μπορούσες να κάνεις μ αυτή…Η μαγική ράβδος είναι μια ατυχία ?Είναι η μαγεία μια ατυχία…
-Ναι για αυτούς που την κατέχουν …ναι…ναι…
-Ναι αλλά είναι σαν να λες σε ένα γέρο, πόσο παράξενος είναι….
-Αυτοί δεν είναι οι πιο όμορφοι ..?
-Η Μαγεία έχει να κάνει πολλά για σένα…
-Ναι φοβάμαι ότι μου μπερδεύεις και ανακατεύεις την άγνοια μου με την επιθυμία μου….αφού ξέρεις ότι ποτέ δεν θα σταματήσει η λαχτάρα μου, στην μαύρη τέχνη που κάνει να προσπαθείς τα πράγματα με τη λιγότερο προσπάθεια …η επιστήμη σας το λέει αυτό…
-Η Μαγεία δεν είναι εύκολη απαιτεί αυτοθυσία…
-Απαιτεί την αυτοθυσία της Αγάπης …των ανθρώπων…το κάνει αυτό μια μαγική να ράβδος…?
-Καλά μην είσαι υπερβολική …η μαγεία δεν απαιτεί αυτοθυσία, αλλά απαιτεί μια άλλη αυτοθυσία
-Ποια αυτοθυσία είναι αυτή
-Εκείνη η αυτοθυσία που απαιτεί η μαγεία, είναι η παρηγοριά
-Παρηγοριά ?...δεν καταλαβαίνω ακριβώς…Η κατανόηση σου είναι ανέκφραστη πολύ δύσκολη..Πες μου τι σημαίνει αυτό…
-Πρεπει να θυσιαστεί η παρηγοριά…
-Τι σημαίνει αυτό ? …να θυσιάσω την παρηγοριά που δίνω ή την παρηγοριά που παίρνω? …Πες μου τι σημαίνει αυτό….
-Και τα δύο…
-Συγχίστηκα…αυτό είναι πολύ σκοτεινό…
-Για να μπορείς να βρεις τη μαγική ράβδο, πρέπει να θυσιάσεις την παρηγοριά του να τη δίνεις και την παρηγοριά του να λαμβάνεις…
-Δηλ.μου λες να μην παίρνω παρηγοριά απ αυτούς που αγαπώ, και να μην δίνω παρηγοριά σ αυτούς που αγαπώ…αυτό δεν σημαίνει ότι χάνω κάτι απ την ανθρωπιά μου…και κάποιος θα το έλεγε αγριότητα στον εαυτό του και στους άλλους…
-Αφου ετσι γίνεται…
-Καλά η μαγική ράβδος απαιτεί τέτοια αυτοθυσία…
-Μπορεί αλλά σε μένα δεν επιτρέπεται να κάνω αυτού του είδους την αυτοθυσία που απαιτεί η μαγική ράβδος…Δεν πρέπει να αποδεχτώ αυτό που ζητάει η μαγική ράβδος…Τη θέλεις ή δεν τη θέλεις…?
-Δεν μπορεί να το ξέρω….Τι ξέρω εγώ απ τη μαυρη αυτή μαγική ράβδο…Ποιος θα μου τη δώσει….
-Το σκοτάδι που βρίσκεται πριν από σένα..Είναι το επόμενο πράγμα που σου έρχεται..Θα το αποδεχτείς ή θα δεχτείς αυτή την αυτοθυσία …?
-Είναι σκληρό να θυσιάσω στο σκοτάδι, το τυφλό σκοτάδι…με την αυτοθυσία τι να κάνω…
-Η Φύση δεν σου προσφέρει παρηγοριά …Γιατι δεν αποδέχεσαι αυτή την παρηγοριά…?Εσυ κάνεις επιχειρήσεις σε έναν σκληρό κόσμο…τι παρηγοριά μου λες…
-Αυτή είναι η ατυχία σου και η δύναμη της μαυρη ράβδου
-Πόση κατήφεια έχει το προαίσθημα σου ..τι πανοπλία βαριά είναι αυτή που φοράς…
-Γιατί μου μαχαιρώνεις την καρδιά μ αυτή την αδιαφορία…
-Ειμαι ευτυχισμένη με τη ζεστασιά της ζωής …τι να την κάνω τη μαγεία…τι είναι μαγεια …
-Δεν ξέρεις τι είναι μαγεία..μην κρινεις, και μην με «ψαρεύεις» συνεχως…
Μαγεία, τι να την κάνω τη μαγεία, δεν την πιστεύω τη μαγεία…δεν μπορεί να πιστέψω σ αυτή…
-Η καρδιά μου «βουλιάζει» με την ιδέα να θυσιάσω την ανθρωπιά μου..
-Θα σε συμβούλευα, μην πας κόντρα σ αυτό….και να σε φωτίσει όλος ο ουρανός,Εάν βαθιά μέσα σου όντως δεν πιστεύεις στη μαγεία…
-Βρίσκεσαι σε μέθη και σε trance…
-Δεν γίνεται να πιστέψω στην μαγεία …αφού έχω μια ολοκληρωμένη ψεύτικη ιδέα γι αυτή…

When you look off
Tell me who you really love ....

Αποσπάσματα απ το όνειρο που είχα με τον Carl Yung στο liver novus
The red book…
Το κόκκινο βιβλίο της ψυχής σου, που σκόρπια κομμάτια της μαγείας δίνει
Εδώ και εκεί…
Φυσικά και συνεχίζεται….
αφού έτσι το θέλεις…
να με κάνεις το μάγο σου
αφού γίνω μάγος σ όλο τον κόσμο….

When you look off
Tell me who you really love ....

να έχετε μια όμορφη κυριακή...
καλημέραααα :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου