Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

PLAYING WITH MELINA....ή ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΣ τη ΜΕΛΙΝΑ...

PLAYING WITH MELINA....ή ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΣ τη ΜΕΛΙΝΑ...

...οφείλω να ομολογήσω ότι δεν μου άρεσε καθόλου η Μελίνα, καθώς δεν μου άρεσαν και τα πιο πολλά τραγούδια του Ελληνικού κινηματογράφου...
τα θεωρούσα "ξενέρωτα" για την προσωπική μου αισθητική, το ίδιο όμως τα θεωρούσε και ο Μάνος Χατζιδάκης....
μην με παρεξηγείτε, δεν γίνεται να είσαι της γενιάς του its only rock and roll και να άκουγες και αυτά...
ασφαλώς και ήταν πιο ποιοτικά απ τα λογής διάφορα "σκουπίδια" που μας έχει σερβίρει η βιομηχανία music lifestyle in Greece...
ιδίως απ τα mid80s και μετά...
και ασφαλώς η Μελίνα ήταν απ τις πιο παγκόσμιες προσωπικότητες
όμως όταν κάποια ελληνικά τραγούδια του παλιού ελληνικού κινηματογράφου άρχισαν να γίνονται remix και rework απ τους ταλαντούχους
της Νέας Γενιάς όπως οι Mikro, ο Κωνσταντίνος ο Βήτα και πολλοί άλλοι ...αφυπνίστηκε ο Ήλιος των παιδικών μας χρόνων , γιατί μας είχε γίνει
πλύση εγκεφάλου απ την τηλεόραση και το ραδιόφωνο να τα ακούμε συνεχώς και ήρθαν τα νέα παιδιά, να μας υπενθυμίσουν το πόσο μας είχαν
κουράσει να τα ακούμε....και την ίδια ώρα η κούραση αυτή να γίνεται μουσικές λούπες, samples, with loading απ το Σύμπαν των μουσικών αναμνήσεων μας
και ξαφνικά αυτά τα τραγούδια απόκτησαν άλλη ποιότητα, άλλον αισθησιασμό και εν τέλει φιλτραρισμένα ψυχεδελικά
ξαναγεννημένα μέσα στις φλόγες της παρακμής ...δεν έχουν μόνο μουσική ποιότητα
έχουν τον οργασμό και την sexual αγριάδα του one night stand ...
αλλά το πιο σπουδαίο αναδεικνύουν τους στίχους σε ένα ερωτικό ντελίριο
που δεν μπορούσε πριν να το δεις....έπαιζαν σε χαμηλή συχνότητα..ΝΑ που μπορούμε να " πατήσουμε" καλλιτεχνικά και να συνεχίσουμε...
ποτέ δεν περιμέναμε να μας αρέσει τόσο "πειραγμένη-μουσικά" η Μελίνα...
αυτό το τραγούδι μου το έστειλε η μητέρα μου απ το Σύμπαν
για να μου γεμίσει δάκρυα τα μάτια μου με την ανάμνηση το ποσο της άρεσε
να το ακούει και να το τραγουδάει....
φυσικά και γίνονται καλλιτεχνικές απίθανες δουλειές...
αν δειτε τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν ...έως και ο Kid Loco...
και φυσικά θα αγοράσουμε το cd και θα το προσφέρουμε με γλυκά φιλιά φιλιά στη μικρή μας αγάπη...
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου