Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

the full moon in taurus -scorpio : the unspoken words

the full moon in taurus -scorpio : the unspoken words

Είμαστε στην προτελευταία πανσέληνο του Χρόνου που ονομάζεται 2014...
και όχι μόνο δεν το ζήσαμε όλο αυτό που νιώθαμε μέσα στο 2014, αλλά οι πραγματικότητες των ζωών μας είναι αλλες και ακόμα χειρότερα δεν συναντιούνται και δεν θα συναντηθούν ποτέ...
Και όπως μου λες έχουμε χάσει το χρόνο μας με αρετές όπως η επιμονή και η υπομονή...και τώρα βλέπουμε πόσο η πρώτη έχει γίνει εμμονή και η δεύτερη ένα πέπλο ψευδαίσθησης, που μας έχει " ρουφήξει" όλο το χρόνο μας που σημαίνει και όλη μας την ψυχική διάθεση....
Σωστή βαθιά αναπνοή, όπως λέμε : ψυχή βαθιά...για να μπορέσουμε να λειτουργήσει λίγο το μυαλό μας με ενδοσκόπηση και λίγο διαλογισμό επάνω σ αυτή την υπογραφή και το ρεφραίν αυτής της full moon ...

Meditation on the 'Unaspected' and 'Void of Course' Mercury...γαρ...
κάτι που σημαίνει έχεις ένα εικοσιτετράωρο λίγο πριν η ανεμοθύελλα του Αίολου σου τα σηκώσει όλα και δεις με τον πιο άσχημο τρόπο τις αυταπάτες που ζουσες την τελευταία τριετία περίπου ....
μπορεί και λιγότερο...

Γιατί με αυτή την πανσέληνο φαίνεται ότι όχι μόνο φθάνουμε σε μια αποκορύφωση αυτοεξάλειψης, όλων των προσωπικών μας set αξιών αλλά μπροστά μας εμφανίζεται μια real and real picture, που δεν φαινόταν ότι υπήρχε όλο τον προηγούμενο καιρό που βιώναμε τη ληθη απ το μέλι της ψευδαίσθησης...
και δυστυχώς με το μέλι κολλάει....
Τι, δεν μπορείς να το κάνεις επειδή έχεις προβλημα με τα "δοντάκια" σου ή έχεις ίωση ή πνίγεσαι στις δουλειές ? ..μα γι αυτό σωματικοποίηθηκαν όλα αυτά αυτές τις ημέρες...για να δώσεις μια νέα ευκαιρία ψευδαίσθησης και παραζάλης στον εαυτό σου, ακόμα....

Και ξέρεις δεν αρκεί να υποσχόμαστε, ότι ποτέ δεν θα κάνουμε τα ίδια λάθη στον καθορισμό των ορίων μας σωματικά, συναισθηματικά και ηθικά.
Μετά απ αυτή την έκλειψη της Σελήνης, τίποτε δεν θα είναι το ίδιο, αφού φωτίζονται οι rosetta της, που έχουν μέσα στο uranus square pluto, το Δία και τις Δέσμες Σελήνης κάτι που προτρέπει όλους μας να δούμε μια ευρύτερη προοπτική-ότι είμαστε όλοι εξίσου προσηλωμένοι σε μια αναζήτηση ενος νέου ολοκληρωμένου set αξιών, που θα ξεπερνά τα γεωγραφικά σύνορα, και θα επιδιώξει να μετατρέψει
τον " πλανήτη σε μια πιο οικονομική, οικολογική και ψυχολογική ευημερία."
Να μετατρέψει το μικρόκοσμο μας σε μια πιο ρεαλιστική και προσαρμόσιμη κατάσταση για τα όρια του Εαυτού μας...

Και όπως πήγαινα το πρωι την κόρη μου στη Σχολή της, στη διαδρομή, που είχε μια απίστευτη ησυχία : "τι εγινε κούκλα μου unspoken feelings and words...?"
"μπαμπά έγραψες....έτσι ακριβώς..."
και εγώ να θυμάμαι τη μορφή σου μέσα απ το τεράστιο τζάμι παράθυρο ενός λεωφορείου, που ετοιμαζόταν να ταξιδέψει με επιστροφή στη ζωή μιας real life
να θυμάμαι το βλέμμα σου...
έχοντας στο στόμα μου γεύση espresso, είναι αυτή που μου άφησες παρακαταθήκη όλο αυτά τα χρόνια....
και να σε βλέπω μέσα απ τα έγχρωμα γυαλιά μου, που πια αφαιρούν όλα τα level της ψευδαίσθησης που μπορεί να μπαίνει κάποιος....
είσαι πολύ καλύτερη ακόμα απόλα αυτά που κυκλοφορούν εκεί έξω...
και πιο απελευθερωμένη....
αυτή είναι η αλήθεια....
αυτή είναι η εικόνα που μου μένει για να είμαι πιο προσηλωμένος στη νέα μου αναζήτηση...αυτή είναι η εικόνα μου απ τη ματιά σου μέσα απ το τζάμι του Λεωφορείου...
και μ αυτή την εικόνα θα διεκδικήσω τη νέα μου αγάπη έχοντας υπόψη και τα λόγια της κόρης μου....
"μπαμπά βλέπω όνειρα πολλά, αλλά όλα τα όνειρα κατοικούν στο Ασυνείδητο...συνεπώς όλα αυτα που είδα έχουν περάσει στο παρελθόν...."
"κοριτσάκι μου είναι και μερικά ακόμα που μπορεί να είναι το όραμα μας για τη νέα ζωή που καλπάζει..."
"και πως το ξεχωρίζουμε ?....."
"μα φυσικά με την καρδιά μας...."
:) ♥....
blessings για τα καλύτερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου