Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

no 8 : (απ το επετειακό μου αφιέρωμα) : La Femme d`Argent by AIR...

no 8 : (απ το επετειακό μου αφιέρωμα) : La Femme d`Argent by AIR...

Ασφαλώς και τους AIR τους ξέρετε όλοι σας..
αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι AIR δεν σημαίνει αέρας
αλλά A : amour, which translates Love
I : imagination which translates Imagination
R :Rêve, which translates Dream....
συνεπώς είναι ένα group για μένα, ιδίως το Moon safari....


La Femme D`argent...(ασημένια μου γυναίκα)...

ένα επιληπτικό wibe,ήρθε ξαφνικά στη ζωή μου
μέσα απο ένα ανοικτό ηλεκτρονικό παράθυρο
που έμοιαζε με τους ήχους ενός studio
Ποτέ δεν σκέφτηκες ότι έπρεπε να εμφανίζεσαι συχνά..
αλλιώς πως θα κρατούσες τη γοητεία σου και το μυστήριο
ζωντανά...
έτσι ήξερες ότι το hit σου ήταν εξασφαλισμένο
αλλά για να κρατήσει μια ιστορία ζωντανή
θα πρέπει να λες και την αλήθεια
Μύθος δεν σημαίνει ψέματα
αλλά να ζωγραφίζεις με τα εντονότερα χρώματα των συναισθημάτων σου
τις αληθινές ιστορίες της ζωής σου
τότε παίζεις με το Φοίνικα
και αναγεννιέσαι απ τις στάχτες του
διαφορετικά θα σε περιμένουν τα γηρατειά της σταθερότητας
της ασφάλειας που διατηρείς
Σκέψου αν είμαστε μαζί, θα είμαστε για πάντα μαζί...
αυτό φοβάσαι...Μην το φοβάσαι...
Γιατί είσαι μια τυπική μου Μουσική φαντασια
ένας μύθος που μου δίνει την έμπνευση ότι κάθε φορά
που γεννιέται ένα μωρό, ένα νέο αστέρι εμφανίζεται στον Ουρανό
και μια νέα σχέση γεννιέται ανάμεσα στους ερωτευμένους
και τότε έχουμε πιο πολλές εναλλακτικές και δρόμους
να βρεθούμε με την Πηνελόπη αγκαλιά..
και είναι μεγάλο το ταξίδι για την Πηνελόπη μου...
που περιμένει και περιμένει και περιμένει
την αγκαλιά μου....
το Moon Safari είναι ένα μουσικό συναίσθημα
είναι οι ιστορίες με τη μικρή μου αγάπη
που μοιάζει με ένα μυστήριο πεπρωμένο
με το οποίο πλημμυρίζεις όταν κοιτάς τα μάτια της...
όταν κοιτάς το Γαλαξία στον Ουρανό...
♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου