Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

the Sun in your face...♥ ♥ ♥

the Sun in your face...♥ ♥ ♥

μπορεί να είσαι το μαχαίρι που εξερευνώ τον εαυτό μου
but i wont cry....
and i wont see
εκεί που έφτασε βλέπω τον πυρήνα του...
του εαυτού μου και της καρδιάς μου...
και εκεί είναι που βλέπω πως μπορώ
να υποφέρω όλες τις αλλαγές, τις νέες ανάγκες μου
και τον τρόπο έκφρασης μου....
αυτό όμως το κρατάω....
γιατί θέλει ο Φοίβος
και μου δίνει ένα λόγο να ζω ακόμα ακόμα
και αν δεν έχω καμιά και τίποτε....
ότι και να γίνει το ταξίδι θα συνεχιστεί και συνεχίζεται...
γιατί η νύχτα στα σκοτεινά νερά τελείωσε ...
και η χαρά δεν είναι παρά μόνο μια προσμονή...

έτσι μου δίνεις το μαχαίρι πίσω....
για επαναξετάσω τις ανάγκες της έκφρασης
η λες να το δώσω πάλι σε καμιά άλλη..
ποιά Περσεφόνη θάναι αυτή πάλι...
γιατί εμένα η Περσεφόνη ζεί στο σπίτι του Ήλιου
μαζί με τον Πλούτωνα για να μπορεί να σκανδαλίζει...
δωσε αγάπη μου την έμπνευση,
δεν τη χρειάζεσαι τώρα
γιατί παίζεις με τα χαμόγελα της ζωής
της Νέας Ζωής...
που είμαστε φορείς όλες και όλοι
έτσι έκανε ο Απόλλωνας,
και φώτιζε και εβγαζε τις εμμονές
του Άρη, ο οποίος θέλει ...θέλει ...θέλει...
να ζει...
αλλά status quo πια δεν υπάρχει...
δεν είχε κανένας τους....
δεν είχαν οικογένεια ούτε ο Άρης ούτε ο Απόλλωνας...
και εγώ είμαι πρωτότοκος
δηλ ο πρώτος Ήλιος σπίτι μου...
και είναι ακριβώς επάνω στο πρώτο μου σπίτι..
είμαι σίγουρος για την υγεία μου...
και απο εδώ θα σας φωτίζω, όσα δεν βλέπετε...
γι αυτό και η σεξουαλικότητα που έψαχνα και θα ψάχνω...
ειναι μόνο μια συναρπαστική εμπειρία...
και μοιάζει με το συναίσθημα που σε καίνε
οι αχτίνες του ήλιου, ενώ βγαίνεις απ τη θάλασσα...
αλλιώς τι να την κάνεις...

και για μια στιγμή βλέπεις όλη την αλήθεια σου
και την αλήθεια της σχέσης σου με τον κόσμο....
γιατί Απολλων σημαίνει ότι βλέπεις
Απ όλους τους Σύμπαντες κόσμους
και μέσα πλημμυρίζεις άπειρη χαρά...
και αυτή η χαρά δεν μπαίνει στο χρόνο....
μόνο έτσι μπορεί να τον σταματήσεις ...
και είναι μόνο μια στιγμή
που δεν σου ζητάω τίποτε,
παρά μόνο την μελαγχολία σου
να την κάνω τραγούδι και ρυθμό....
ρυθμό και ενέργεια...
και να στη δώσω πίσω με χαρά...
με άπειρη χαρά....
για να χορεύεις με τη Νέα Ζωή αγκαλιά...
i `m waiting for.....
i`m waiting for......
i`m waiting for....
i won`t cry....
έμαθα.....
♥ ♥ ♥
υγ:καλά είχα μια ώρα το βράδυ, που προσπαθούσα
να σταθεροποιήσω στα μάτια μου
το φεγγάρι σου και το φεγγάρι της νύχτας...
το έβλεπα σαν Ήλιο ...
αλλά αυτό είναι : το φεγγάρι είναι ο Ήλιος της νύχτας
γι αυτό είσαι ο Ήλιος της νύχτας μου..
και τώρα που η νυχτα γίνεται μεγαλύτερη
σε χρειάζομαι περισσότερο μέχρι το Μαρτη
που θα είμαστε αγκαλιά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου