Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Let it bleed

Let it bleed

Μου άρεσαν πάντα οι κοκότες …
μου θύμιζαν σερπαντίνες με μετάξι
αρώματα και χρώματα…
βελούδο και μετάξι…
τις ήθελα πάντα γάτες και αγριόγατες…
αλλά αυτές ξεχνούσαν το ένα «κο» και γινόντουσαν κότες…
με το καλαμπόκι της ψευδαίσθησης της δύναμης…
αλλά τα περισσότερα κοκόρια σήμερα είναι gay για να τις αντέξουν
και οι παλιότεροι μεγάλη η πελατεία του tango τους
και δεν αντέχουν από έλλειψη φυσικής αντοχής…

σε όλα τα ζώα υπάρχει μια spiritual πληροφορία
στην αναπαραγωγή τους
γιατί το sex τους είναι θρησκευτικό
και όχι για απόλαυση
εκτός απ τις κότες…
υπάρχουν για να σε «κολλάνε»…
αλλά αυτή είναι η μαγεία μου ….
να κάνεις τις κότες περιστέρια….

Αλλά και ότι όλοι χρειαζόμαστε κάποια για να ονειρευόμαστε
Και αν θέλεις μωρό μου μπορούμε να ονειρευόμαστε ακόμα μαζί
Και αν θες μωρό μου μπορείς να με φροντίζεις
Γιατί όλοι χρειαζόμαστε κάποια να φροντίζουμε
Και αν θες μωρό μου μάτωσε με
Γιατί όλοι χρειαζόμαστε κάποια να γέρνουμε επάνω της
Όταν ματώνουμε

όλα τα γυαλιά που φοράγαμε...
έσπασαν αυτές τις ημέρες τα κρύσταλα τους...
και με ραγισμένα κρύσταλα δεν βλέπεις τίποτε...
και έτσι η επιλογή είναι μια : καθαρότερα δεν γίνεται.....όλα net...

το αφήνεις να "ματώσει" όπως στην ομοιοπαθητική,
βγαίνει όλο το πύον,
όλη η "χλέμπα", όλη η τοξίνη....
ναι πονάει...και πολύ μάλιστα ...
αλλά μόνο έτσι κυκλοφορεί η ενδορφίνη, που θα σε ανακουφίσει....
και θα σε θεραπεύσει...
για πρώτη φορά, μετά απο πολύ καιρό, η λέξη αγάπη μου,
μπορεί να είναι ότι πιο αληθινό βγαίνει απ τα χείλη σου,
επειδή στα μάτια σου είναι ζωγραφισμένος ο πόνος.....
εκτός και αν η ματιά σου είναι στο κενό...τότε περίμενε ...
νέα δόση drug addict...
καταφθάνει για τις ναρκισσιστικές σου ψευδαισθήσεις....
γιατί όλοι χρειαζόμαστε μια νοσοκόμα να μας φροντίζει
όταν ματώνουμε απ τις ψευδαισθήσεις μας
να θέλουμε τις κότες να γίνονται περιστέρια….
γιατί η persona τους είναι γεράκια και αετοί
και μέσα τους είναι κότες....

my baby, do you want feed on me ?

καλημέραααααααααα....:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου