Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

solar eclipses : autumn 2014...:) ♥

solar eclipses : autumn 2014...:) ♥

παρόλο που έχουμε την ικανότητα να δημιουργούμε έναν πλούσιο εσωτερικό κόσμο, αυτές τις μέρες που πλησιάζουμε την Ηλιακή Έκλειψη στο Σκορπιό, ο δρόμος μοιάζει σαν να περνάμε μέσα από την κόλαση, και αυτός ο δρόμος μπροστά φαίνεται να είναι μοναχικός και ασαφής...
απλά συνεχίζουμε...
Πάντα θα συνεχίζουμε...
Ποτέ, ποτέ, μα ποτέ δεν θα εγκαταλέιψουμε....

Με ανάδρομο Ερμή που διασταυρώνεται με το κάρμα των Δεσμών της Σελήνης,
ζητάει επειγόντως επικοινωνία και αυτοκριτική σε όλες τις σχέσεις μας...
μια ενέργεια επικοινωνιακή, μια ενέργεια εγκεφαλική γειώνεται σε ένα χώρο...
Όλη αυτή την εβδομάδα, με μια φορτωμένη ηλιακή έκλειψη στο Scorpio που έρχεται, αυτή θα παρουσιαστει με μια δυναμική που θα είναι πέραν απ τον έλεγχο που συνήθως ζητάνε οι φυσιολογικές μας άμυνες...

Μια Ηλιακή έκλειψη είναι παράλληλα και μια Νέα Σελήνη, κάτι που σημαίνει ότι κατέχει τη δυνατότητα για νέα ξεκινήματα, και εκλείψεις σημαίνει ότι τα φέρνουν όλα στην επιφάνεια...
και στο Σκορπιό πρέπει να μάθουμε να αφήνουμε ή να δεσμεύόμαστε ολόκαρδα και ολόψυχα...
Ασφαλώς και επειδή είναι στο μυαλό των αστρολόγων όλα αυτά, η πορεία σας
απ την κόλαση είναι εξασφαλισμένη....
γιατί ποιός και ποιά αφήνουν αληθινά ή δεσμεύονται ολόκαρδα....

τώρα να δούμε που είναι η εστίαση...
ασφαλώς και είναι στον οίκο που θα πέσει η έκλειψη...
και στο Σκορπιό, φέρνει έναν αέρα "νεκροταφείου"...
τίποτε δεν θα είναι ίδιο σε λίγο καιρό...
αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κακό...
απλά θα θυμίζει τις εγκυμονούσες που όταν γεννάνε δεν μπορούν να πουν : πάρτο πίσω, δεν μου αρέσει αυτή η αλλαγή...
απλά η αλλαγή θα είναι τελεσίδικη και οριστική...
για παράδειγμα στον 6ο οίκο που πέφτει σε μένα...
η εργασία μου και η καθημερινότητα μου τελείωσε οριστικά το σχήμα της
όπως το ήξερα, τα τελευταία χρόνια...δεν μπορώ να πω : πάρτο πίσω...
τελείωσε το έργο αυτό.....
και στον Ποσειδώνα μου που κάθεται κοντά, διεγείρει όλη τη φαντασία μου ότι και να σημαίνει αυτό...και επειδή αυτός κυβερνάει το θηλυκό μου, ήδη έχω μπεί στο thriller της νέας εκκολαπτόμενης συναισθηματικής σχέσης που πλησιάζει με βημα ταχύ και είναι "κομμένα" τα πόδια μου απ την αγωνία....
καλά ήμουνα εκεί που ήμουνα...
αλλά μας τελείωσε και αυτό...και επειδή είναι Ποσειδώνας θα βρεί ένα τρόπο
να μου ρίξει το δίχτυ της σαγήνης στα μάτια μου...
με τη μικρή μου αγάπη είχα εξασφαλίσει μόνιμα την ποθούμενη ελευθερία μου
σιγά που η ζωή υπολογίζει τις εμμονές μας....

με την ίδια λογική υπολογίστε τα δικά σας...
και όσο λιγότερα tripping power τόσο καλύτερα...
στην ουσία προσπαθείστε να συγχωρέσετε τους εαυτούς σας
πρώτα και μετά τους άλλους...
αλλιώς τα πράγματα θα εκτραχυνθούν....
Συνεπώς η εστία θα βρίσκεται επάνω σε τι
ή επάνω σε ποιον ή στο πόσο έχουμε δεσμευτεί,
σε σχέση, σε επιχειρήσεις, ή σε έργα και όλες τις αναζητήσεις μας
για αυτό που επιθυμούμε.

Τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε από την αρχή αγάπη μου ή να κάνουμε ακόμη πιο ισχυρές ή δεσμεύσεις την έχεις σκεφτεί...?
σας πληροφορώ ότι είναι τεράστια και αυτό κάνει το δρόμο προς την κόλαση
ακόμα πιο δύσκολο....
στην ουσία το your thriller είναι ότι θέλετε να κάνετε πάλι μια gemini ντρίπλα...
αλλά πάνε αυτά ...
Η ζωή δίνει σχήμα πια ...
εσείς τι θα κάνετε ..
εγώ δεν ξέρω : με έχει πιάσει η απελπισία στην ιδέα να με δω
συναισθηματικά με άλλον άνθρωπο....θα πιάσει πάλι η ντρίπλα μου...?
εσείς ?
♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου