Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

no 13 : At the river by the Groove Armada

no 13 : At the river by the Groove Armada
at the river of my feelings....

να υπενθυμίσουμε τι ακριβώς έχω ανεβάσει για την επετειακή μου λίστα
no1: hip kit by les rita mitsouko
no 2 : baby i m gonna leave you...by led zeppelin
no 3 : walking through heaven by Chris and Cosey...
no4 : beautiful burnout by the Underworld,
no 5 : walk on the wild side by Lou Reed
no 6 : let me carry your bag....by shocking blue
no 7 : say no to saturday`s Girl. By Human switchboard
no 8 : La Femme d`Argent by AIR...
no 9 : Avalon by Juliet....
no 10 : Games without frontiers by Peter Gabriel....
no11 : psycho killer by talking heads
no 12 : tempo house by the Fall

..ήταν 1997 και μόλις είχε πεθάνει η μητέρα μου με έναν ξαφνικό και απροσδόκητο τρόπο...είχαν περάσει δυο μήνες με θλίψη για την απώλεια της και ξαφνικά κάποια μέρα άνοιξα το ραδιόφωνο αφού βαρέθηκα να τη θρηνώ...
αφού και η ίδια δεν με ήθελε έτσι...
και ακούω αυτό τον ύμνο που συμπυκνώνει σε μια μελωδική φράση όλες σου τις μνήμες σου και τις αναμνήσεις ...
ξανάπιασα τις σπουδές της Αστρολογίας μου απ το Faculty, και μ αυτό το track και τα ακουστικά στα αυτιά μου τα βράδυα, άρχισα να απαντάω στα πιο δύσκολα θέματα των ασκήσεων της εκπαιδευτικής σειράς...
και όπως μου έλεγε η πρώην σύζυγος μου τότε : η αστρολογία για σένα είναι ένα έργο Ψυχής, είναι ο άλλος σου Εαυτός, που είναι ήδη αφιερωμένη στη μητέρα σου...
Και μ αυτό το τραγούδι αφήνω πίσω μου ανθρώπους, καταστάσεις και μια εργασία πενήντα ετών...
enjoy it και βρείτε τις δικές σας αναμνήσεις και μνήμες μέσα σ αυτό...
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου