Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Νόμιζα και σκεφτόμουν....: Goddess of love

Νόμιζα και σκεφτόμουν....: Goddess of love

χαράματα Σαββάτου έφευγα για Ραφήνα και Μύκονο
χαράματα επεστρεφα....
και στο cd του αυτοκινήτου να παίζει
το ίδιο τραγούδι....
νόμιζα ότι ήμουν κάτι άλλο στη ζωή μου
αλλά είμαι τελικά ένας Δανδής που αγαπάω
και λατρεύω τα κορίτσια...
αυτά είναι η ψυχή μου...

Νόμιζα ότι ήσουνα το δικό μου "Λεωφορείον ο πόθος"
γι αυτό στο δρόμο μου, η γλώσσα μου είχε συνεχώς
τη γεύση κόκκινου κρασιού
Σκέφτηκα ότι θα ήσουν η φλόγα μέσα φωτιά
Ένα όνειρο που απλά ποτέ δεν θα πεθάνει...

Όλη τη νύχτα, έξω έψαχνα για έναν νέο έρωτα
Αδύνατη η αληθινή αγάπη, ή τίποτα και καθόλου
Να ψάχνω για μια νέα θεά ...
να ψάχνω για νέο αίμα
να ψάχνω μόνο για σένα....

Νόμιζα ότι θα σε έβρισκα να περπατάς στη βροχή,
Ακριβώς όπως ένα δύστροπο παιδί
ακριβώς όπως όλα τα παιδιά του κόσμου
έρχονται στην αγκαλιά μου
Νόμιζα ότι θα σε έβρισκα να μου φωνάζεις το όνομά μου
Τόσο ανόητη είναι η Υπερηφάνεια μου

Όλη τη νύχτα, να ψάχνω για το νέο έρωτα
Αδύνατη η αληθινή αγάπη, ή τίποτα και καθόλου
Αναζητώντας νέους τρόπους για να εκφραστώ
αναζητώντας και ψάχνοντας για μια αγάπη παράξενη
και νέα
Ψάχνω πάλι για σένα ....

Σκέφτηκα ότι είσαι το δικό μου " Λεωφορείο ο πόθος"
και είμαι ο άντρας που ψάχνεις στη ζωή σου
Σκέφτηκα ότι σε μεταφέρω πολύ βαθιά μέσα μου,
γι αυτό όλοι οι υπότιτλοι μιλάνε μόνο για σένα...
τώρα το βροντοφώναξα στον Αίολο στις Κυκλάδες
για να στο φέρει κοντά σου....

Να κρατας αυτό το λουλούδι ....
να μπορείς να φτάσεις αυτό το λουλούδι...
και όπως κυλάει το δάκρυ του αιώνα
στο σώμα της σπαταλημένης σου γης
θα σου ξυπνήσει ο πρώτος έρωτας
με τα κλάματα ενος μωρού παιδιού
που θα βγάζει τα πρώτα του φτερά
και απ την άκρη του χρόνου
του δικού μας χρόνου
που αρχίζει απ το φιλί στα κερασένια χειλάκια σου
και θα σηκώνεται ένας καινούργιος όμορφος κόσμος
ο δικός μας όμορφος κόσμος...
και θα κάθεσαι στο θρόνο που σου ετοιμάζω
σαν την "Παντάνασσα"....

γιατί όπως λέει και η Anais Nin
Πρέπει να σαι μια γοργόνα ...
που Δεν φοβάται τα βαθιά...
φοβάται μόνο την ρηχή ζωή...
και απ την Ευωχία σου
το θέαμα σου, τις μυρωδιές σου
τη γεύση σου και την υφή σου
πιάνω τη λαχτάρα σου για τη Νέα Ζωή....

Καλημέρααααααα :) ♥
yg : τώρα γνωρίσαμε στη Μύκονο και τον καλύτερο Δύτη
του Αιγαίου για να σε φέρει στα βαθιά, στην αγκαλιά μου
γιατί απ την υπόφυση μου έχω μάτι που βλέπω
και νιώθω όλους τους αναστεναγμούς σου....

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου