Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

no 5 : walk on the wild side : remix culture....: Mind Over Time

no 5 : walk on the wild side : remix culture....: Mind Over Time

επιστροφή στη λιστα μου την επετειακή για τα 50 χρόνια στον ΟΤΕ,
που σε λίγες μέρες αποχωρώ...
και σας υπενθυμίζω τι έχω ανεβάσει :
no1: hip kit by les rita mitsouko
2.baby i m gonna leave you...by led zeppelin
no 3 : walking through heaven by Chris and Cosey...
no4 : beautiful burnout by the Underworld,

και αναλογίζομαι πόσο έχουν παίξει μεγάλο ρόλο τα remix και οι διασκευές,
και πολύ αργότερα τα samples στα τραγούδια που έχω αγαπήσει...
στη διαμόρφωση της αισθητικής μου,
που επεκτάθηκε και στις συναισθηματικές μου επιλογές...
να η μικρή μου αγάπη, η τελευταία, ενσωματώνει με την ομορφιά της, όλες
όσες ήμουνα μαζί τους...
multi -dimension σε μια....
και μου "ανοίγει το μυαλό" να περνάω απο εδώ και πέρα απο εδώ...
και δεν ξέρω ειλικρινά πως το έκανε....

αλλά τι Κριοί θα είμασταν αν δεν "φάμε" τη μισή ζωή μας
να κυνηγάμε ένα άπιαστο όνειρο...
by the way θα σου παίζω τη λιστα dear και θα σου
λέω ιστορίες, όπως σου έχω υποσχεθεί, ερχόμενη στη Μύκονο...
να με βλέπεις....

"Eπειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο...
Δεν τ' αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ' ακούς.
Eίναι νωρίς ακόμη μέσ' στον κόσμο αυτόν αγάπη μου......
Nα μιλώ για σένα και για μένα."
("Μονόγραμμα" -του μεγάλου Ελύτη ) ....

Είμαι οπαδός της remix culture, όπου τα πάντα χτίζονται
πάνω σε πράγματα που έχουν γίνει απο πρίν...
Δεν κάνω κάτι στα ξαφνικά, απο το πουθενά...
Υπάρχει κάτι στο βάθος,
μια γνώση που καλλιεργείται σε όλη την ανθρώπινη ιστορία....
αυτή είναι η αστρολογία μου...
η μουσική της φιλοσοφίας μου...
ο έρωτας της αγάπης μου...που με σπρωχνει με μια αφέλεια
που δεν βρίσκεις ούτε σε μικρά κορίτσια...
που με θέλει μάγο,ποιητή,αστρολόγο και dj παράλληλα ..
αλλά και ψυχολόγο
σκέψου ποσο πολύπλοκη είναι μέσα της....

έτσι τι σημασία έχει αν κατακλέβεις τους ποιητές
και τους λογοτέχνες αν στο μύθο της ποίησης της ζωής μου...
δίνεις περισσότερο συναίσθημα,
πολλές φορές πιο ακατέργαστο, απ τους ίδιους τους ποιητές...
να όπως τα remix.....
συγχώρεσε με αγάπη μου, που είμαι ασύντακτος,
συγχώρεσε με που δεν έχω μέτρο με τις προτάσεις μου...
και μπορεί να κολλάω ατελείωτα με μια μουσική φράση
όπως "κολλάω" στα μάτια σου...και το χαμόγελο σου...
να όπως τα remix....

αλλά ο υπαινιγμός ότι το "εδώ, και πέρα απο εδώ",
που ζω συνεχώς απο τότε που γεννήθηκα,
δεν αντιτίθεται αμετάκλητα το ένα το άλλο,
έτσι ώστε αυτά σχηματίζουν ένα κόσμο,
που όταν κάποιος είναι προικισμένος με κάτι περισσότερο
απ την ανθρώπινη δύναμη της ενόρασης,
( εκφρασμένος μέσα στο σχήμα της προφητείας, οιονεί θείου τραγουδιού)
ή προικισμένος με κάτι περισσότερο
απότι η ανθρώπινη δύναμη της αγάπης,
μπορεί να ξέρει αυτή τη μεγαλύτερη ολότητα,
να περνάει απο εδώ, και πέρα απο εδώ,
και πίσω ξανά, μπορεί να "λυτρώνει" τους άλλους,
δίνοντας σ αυτούς την ίδια δύναμη,
δίνοντας σ αυτούς μια "νέα ζωή"
λέει ο Charles Segal στον Ορφέα στο "μύθο του ποιητή"...

και τελικά να θεραπεύει την απελπισία.....

να όπως στα remix.....
γιατί εκείνο που έχει σημασία,
πως να ακινητοποιήσεις το χρόνο που "πετάει" συνεχώς....
και αφού δεν μπορώ να το κάνω με τα φιλιά σου....
αφού με έχεις κάνει να "περνάω απο εδώ και πέρα απο εδώ"
βάζω my Mind Over Time ....
όπως τα remix...
γιατί το μυαλό μου είναι διαμορφωμένο πριν απο μένα,
έχει μέσα του ένα βάθος, ...
ήταν τα τραγούδια που εγνεφε η μάνα μου όταν
ήταν σε εγκυμοσύνη σε μένα....
γι αυτό και οι ψυχίατροι το ξέρουν ότι
mind is the mental functioning of a psyche...
να όπως στα remix......

we shall not cease from exploration
and the of all our exploring
will be to arrive where we started
and to know the place for the first time....
( Robert Stein :incest and human love)

Καλημέραααααααα :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου