Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

i go home again....: ΜΥΚΟΝΟΣ, the island of my Great Father Apollo...

i go home again....: ΜΥΚΟΝΟΣ, the island of my Great Father Apollo...

...είναι αλήθεια απ τα χρόνια των 70s, που την επισκέφτηκα για πρώτη φορά, ένιωσα αυτό το κάτι...το διαφορετικό που δεν έχουν τα υπόλοιπα νησιά...
στα 80s, βοηθούσα τους συναδέλφους στον οτε, στο κλείσιμο των βιβλίων της μηνιαίας απολογιστικής τους χειμώνες, όταν έφευγαν σε κανονική άδεια...
απ τα 90s,άρχισαν να μαθαίνουν την αστρολογική μου δουλειά, και ήταν πρωτοφανής η στήριξη και η πίστη που έδειξαν στη δουλειά μου...
απο εδώ και πέρα αρχίζει να εκπροσωπεί σε συμβολικό επίπεδο κυρίως τη νέα μου ζωή...
το καινούργιο, την νέα κατάδυση του my uranus in the sea of my collective unconscious ...
η τελευταία φορά που ο ουρανός έκανε κάτι τέτοιο στη ζωή μου, ήταν τα χρόνια που ήμουνα στην Αμοργό...
μυστήρια σχέση είναι αυτή που έχω με τις Κυκλάδες, και ήρθε η ωρα να την αποκωδικοποιήσω...
Μύκονος και Δήλος είναι ένα στην προσωπική μου Μυθολογία, και η σχέση μου πάει τόσο πίσω, όσο και ο ναός της αγαπημένης μου Ισιδας....
...οι Κυκλάδες έχουν ακόμα μια μαγεία το χειμώνα, που τη ξέρουν μόνο αυτοί που έχουν ζήσει εκεί τέτοιες εποχές...
οι θάλασσες, οι μυρωδιές και τα χρώματα σε βοηθάνε να κάνεις πιο ξεχωριστές μαγείες και αλχημείες...
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου