Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Crazy days-chiron stationary

Crazy days-chiron stationary

Παρασκευή 21/11, έχω κάνει 80 km μέσα στην Αθήνα...
Και όλες τις μέρες πια η κίνηση στους δρόμους εχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο...
Σε ενα φανάρι στο Περιστέρι ερχόμενος απ το Αττικό, μια γυναίκα οδηγώντας ένα volvo...
μου κάνει αντικανονική προσπέραση και στο επόμενο φανάρι την φτάνω και σταματώντας δίπλα της, αρχίζει ο εξής διάλογος...

- Πας καλά, θα είχαμε τρακάρει..
- Κοίτα, δεν θέλω να τσακωθώ πρωί πρωί μαζί σου...
Εξ άλλου δεν είσαι για καυγά εσύ...αλλά για γ@...
-Κριός είσαι ;
- Ναι, που το κατάλαβες ; Είσαι και έξυπνος...
- Κοίτα όπως λες και συ... Αν κλέβαμε το volvo σου, γιατί σιγουρα δεν είναι δικό σου ...θα φεύγαμε μαζι εως την άκρη του κόσμου...;
το φανάρι είχε ανάψει, γκαζώνει και πιο κάτω με κλείνει και κατεβαίνει...
- μπορεις να μου ποιός είσαι... Όλα τα βρήκες θέλω το τλφ σου...
Έστω το fcb σου...
- νομίζω ότι αυτή θα είναι η τιμωρία σου, για τέτοια προσπέραση ... ...
Αποκλείεται να την ξανακάνειs ιδιαίτερα οταν βλέπω στο πίσω τζάμι σου baby on...
- τι δηλ. Δεν θα μου δώσεις το τλφ σου...
-φυσικά...χάρηκα κορίτσι μου...
και είμαι σίγουρος ότι δεν θα το ξανακάνεις...


Σήμερα χτύπαγε το κινητό μου...με ένα νούμερο άγνωστο, που κάποια στιγμή το σήκωσα...

ήταν αυτή...

Αυτό είναι "καμάκι" ή το θράσος του κριού....?
οι photos απ την έκπληξη...στην κίνηση στους δρόμους του Περιστερίου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου