Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

tales from unexpected

tales from unexpected
Scott Fitzgerald : "Επιστροφή στη Βαβυλώνα και άλλες ιστορίες..." ♥ ♥

Mε το συγγραφέα αυτό έχω μια ιδιαίτερη σχέση...Μου δώθηκαν τα ωροσκόπια τους με τη Zelda Sayre για τον αστρολογικό μου κύκλο σπουδών μου στην Αστρολογία στα θέματα της συναστρίας....
πάντα μου άρεσε, αλλά τότε γύρω στα 1996 με την ευκαιρία της synastry, διάβασα όλα τα έργα του..
Σε όλο το έργο του χαρακτηρίζεται απ την επαπειλούμενη "Κατάρρευση", προιόν της σχέσης του με τη Zelda...
Και εκεί κυριαρχεί η αίσθηση της χρεοκοπίας, της αποτυχίας, της απογοήτευσης,
της απομάγευσης του κόσμου, της πρόωρης ψυχολογικής γήρανσης, (που είναι το άλλο όνομα της ωριμότητας)......

γι αυτο και προσπαθώ να βρώ φόρμες αιώνιας εφηβείας....
αλλά και της πικρίας, της απελπισίας, της νοσταλγίας, της απώλειας όχι του παραδείσου αλλά της πεποίθησης ότι ο παράδεισος είναι εφικτός.
Μητέρα όλων αυτών των θλίψεων είναι η αποτυχία της ερωτικής πίστης, η εγκατάλειψη τελικά μιας υποκειμενικής αλήθειας υπό την πίεση μιας θλιβερής αντικειμενικής πραγματικότητας.
Ο Φιτζέραλντ είναι ρομαντικός ως το τέλος....
όπως και εμείς αγαπούλα μου μικρή...
και όπως θα ένιωσες και θα κατάλαβες,
και βιβλία και ταινίες οι προτάσεις -αναφορές είναι μόνο για σένα...
και μαθαίνουν και οι άλλοι απ την πνευματική μας αγάπη....
που υπάρχει ακόμα....
για τις μέρες που μαζεύουν και μας οδηγούν στο χειμώνα...
να το διαβάσετε είναι υπέροχο μα υπέροχο...
με φοβερές ατάκες.....
:) ♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου