Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

John Lennon : Libra vs Scorpio - "Nice & Nasty"....

John Lennon : Libra vs Scorpio - "Nice & Nasty"....

In celebration of the life and legacy of John Lennon.
He would have been 74 today.

Happy Birthday, John.

"There are two basic motivating forces: fear and love. When we are afraid, we pull back from life. When we are in love, we open to all that life has to offer with passion, excitement, and acceptance. We need to learn to love ourselves first, in all our glory and our imperfections. If we cannot love ourselves, we cannot fully open to our ability to love others or our potential to create. Evolution and all hopes for a better world rest in the fearlessness and open-hearted vision of people who embrace life."
John Lennon

Σας έχω πεί οτι ο πατέρας μου και ο John Lennon έχουν γεννηθεί την ίδια μέρα..
συνεπώς έχω μια σχέση karma μαζί τους...
ο ένας με γέννησε φυσικά
και ο άλλος υπηρξε ένα είδος πνευματικού μου πατέρα
ο ένας λείπει απ τη ζωή μου...(ο John) ...
και τον άλλο "βαρέθηκα" να τον βλέπω και να τον "ακούω"...
εξ άλλου στην ηλικία που έχω φτάσει σέβομαι τους γονεις μου
αλλά με επιφυλάξεις...
δεν πιστεύω στο τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου
πιστεύω ότι πρέπει να τους αγαπήσουμε σαν φυσιολογικούς ανθρώπους
όχι όπως θέλουν αυτοί...
συνεπώς είναι δύσκολο να βλέπεις σ αυτή την ηλικία
"φουσκωμένους" πνευματικά γονείς που δεν έχουν να σου προσφερουν τίποτε...
υπάρχουν σοφοί γονείς...σοφές ηλικίες...
που έχεις να μάθεις πολλά, ακούγοντας τους...
όπως η μητέρα του καλύτερου μου φίλου του Ηλία...
η κυρά Μαρία....
που είμαι και δικό της παιδί ...
που άφοβα το διαλαλεί παντού...

τι να τους κάνεις όταν είσαι εσύ ο πατέρας τους...
τι να τους κάνεις τους γονείς όταν κάνεις εσυ το parenting
σ αυτούς....
σ αυτή την ηλικία που έχω φτάσει αν δεν έχουμε συνειδητοποιήσει
ότι είμαστε παιδιά ενός Θεού του Σύμπαντος
είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
Βαρέθηκα να βλέπω γονείς που είναι πιο παιδιά απ τα παιδιά τους
γιατί και εμείς είμαστε παιδιά, αλλά με τους φίλους μας...
και τους συντρόφους μας
με τα παιδιά μας είμαστε γονείς...άλλος δρόμος δεν υπάρχει...
γιατί αλλιώς "ρουφάμε" τα παιδιά μας...
όπως μας "ρούφηξαν" αυτοί εμάς...
και κάθε τέτοια μέρα...διαλογίζομαι ...
πόσα έμαθα απ τον John...
και τι έμαθα απ τον Πατέρα μου...
τι μπορείς να μάθεις απο έναν άντρα Ζυγό...
θα σας πω :
We are Narcissus: Artists create anti-selfie mirror
The longer a person stares into the mirror and gazes at their own reflection,
the more their face gets distorted...

Και ο δικός μου ξεπέρασε κάθε όριο σ αυτό ...
ιδίως στα πνευματικά και ψυχικά θέματα...
με αποτέλεσμα το δικό μου inner symbol of great Father...
όχι μόνο να μην μπορώ να το μοιραστώ μαζί του...
αλλά το άφησε όλο επάνω μου...
Ενας Ουρανός Πατέρας....
και ξέρετε δεν "πονάει" μόνο η μάνα για το παιδί της...
η Χριστιανική Θρησκεία μας απέδειξε
ότι το Θείο Δράμα, δεν είναι η Σταύρωση του Χριστού μόνο,
αλλά και ο πόνος του Πατέρα του, που έστειλε το γιό του
το μονογενή...να σώσει τους ανθρώπους με τη Σταύρωση του...
όλο αυτο το "φορτώθηκα" ...
και το αποτέλεσμα μπορεί να φτάνει ότι όλα τα μικρά κορίτσια του πλανήτη
να με έχουν Πατέρα τους....
αλλά αυτός δεν μπορεί να καταλάβει ΠΟΤΕ...
ότι είμαι ο γιός του....
και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πόσο διαφορετικοί είμαστε
τη στιγμή που μας μεγάλωσε η ίδια γυναίκα...
η μητέρα του και η γιαγιά μου....
τόσο μικρός είναι ακόμα στην ηλικία του....
Τι να τους κάνω αυτούς τους Γονείς....

Αυτα έμαθα απ αυτούς : τον John και τον Πατέρα μου....
Όμως να είναι πάντα καλά ...ο John εκεί που είναι...
και ο δικός μου στο δικό του Κάτω Κόσμο....
που ζεί μόνιμα εκεί....
Μόνο που εγώ ζω μόνιμα στον Ουρανό...και τα αστέρια του...
και αυτός στα Τάρταρα...και δεν μπορούμε να συναντηθούμε ποτε...
Και όμως ένα αστέρι είδε με τη μάνα μου στον Ουρανό
και το κατέβασε...
και απο τότε δεν μπορεσε ποτε να ξαναδει τον Ουρανό....
γι αυτό και αγαπώ γυναίκες που του μοιάζουν ...
άψυχες και νάρκισσες
που δεν μπορούσαν να εκφραστούν συναισθηματικά....
αλλά "γεννοβολάνε" όλη την ώρα ...
όπως ο Ουρανος έκανε στη Γη...
κάθε βράδυ...γιατί δεν αντέχουν την imperfection
των δημιουργημάτων τους...
γιατί δεν αντέχουν τον Εαυτό τους...
αλλά ...
The longer a person stares into the mirror and gazes at their own reflection,
the more their face gets distorted...

και ω ναι ...μπορεί να αναγνωρίσατε τον uranus in leo...
σ αυτά που σας γράφω :αλλά ο δικός μου Πατέρας με τα χρώματα του Λέοντα
είναι το κέντρο μου, η Πηγή, ο Θεός...και ότι εγωκεντρικότητα τον διακρίνει
είναι ο ναρκισσισμός που μεταμορφώνει και θεραπεύει τους άλλους που έρχονται
σε επαφή μαζί μου ...
και ο δικός του τους αρρωσταίνει....
γιατί μπορεί να πραγματοποιώ αυτό το αίσθημα του εσωτερικού εγωκεντρικού σκοπού για να συνδέω τις ανάγκες των ανθρώπων και της ομάδας
που ανήκω σε κάθε στιγμή του χρόνου....

Φαίνεται ότι μ αγαπούσε τόσο πολυ...
για να με αφήσει τόσο ελεύθερο
και με τόσο πνεύμα δημιουργικότητας
για να μπορώ να αλλάζω και να μεταμορφώνω τον εαυτό μου
και όχι να είμαι αμετάβλητος και σταθερός σ αυτό που ήδη υπάρχει
εξ αιτίας της τρέχουσας δύναμης του και της ασφάλειας που επιφέρει....

γι αυτό και αν οι Πατεράδες σας,
αν σας αφήνουν ελεύθερους
μην γκρινιάζετε καθως μεγαλώνετε...
είναι το μεγαλύτερο δώρο που
μπορεί να σας κάνουν....
να είστε αληθινά Ελεύθεροι και Δημιουργικοί
χωρίς να τους έχετε ανάγκη...
όπως έκανε ο δικος μου....
που ζει στα Τάρταρα και εγώ στον Ουρανό....
τότε το κάθε ζώδιο και οι οψεις που έχει τον Ουρανό σας μέσα
είναι τα δώρα του Πατέρα σας...
αλλιώς σας τα κλέβει όπως έκλεψε ο Προμηθέας τη φωτιά απ τους
θεούς για να φτιάξει το δικό του είδος ανθρώπων
όπως κάνουν οι πιο πολλοί πατεράδες...
και όπως έκανε και ο δικός μου στα άλλα του παιδιά....

Somehow the wires got crossed
Communication's lost
Can't even get you on the telephone
Just got to shout about it
I'm losing you
I'm losing you

Well, here in the valley of indecision
I don't know what to do
I feel you slipping away
I feel you slipping away
I'm losing you
I'm losing you .....

Καλημέραααααααααα :) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου