Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

many faces of fears into your dreams

many faces of fears into your dreams

...οτιδήποτε ασυνείδητο προβάλλεται : δηλ.εμφανίζεται σαν ιδιότητα ή δραστηριότητα κάποιου αντικειμένου.

Μόνο με μια πράξη αυτογνωσίας ενοποιείται τούτο το υλικό, με το υποκείμενο, αποχωρίζεται απο το αντικείμενο και ανανωρίζεται σαν ψυχικό φαινόμενο....

με τέτοιου είδους εκλογές απ τις προβολές μας, που ενώ είναι φυσικά φαινόμενα, εμείς οι άντρες παρόλο που θεωρούμε ιδανικές τις εκλογές μας, παντρεύομαστε ή ερχόμαστε σε σχέσεις με τις χειρότερες αδυναμίες μας..
Το ίδιο κάνουν και οι γυναίκες φυσικά.....

η δυστυχία και η σύγκρουση που προκύπτουν στη φάση του "ξενερώματος" στις συναισθηματικές μας σχέσεις ή της μεταβατικής φάσης των χωρισμών, σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούνται σαν ασθένειες.
Είναι οι φυσικές ιδιότητες κάθε ανθρώπινης ύπαρξης, ο αντίθετος πόλος, ας πούμε της ευτυχίας.

Μόνο όταν απο αδυναμία, δειλία,ή έλλειψη κατανόησης προσπαθεί το άτομο να τις αποφύγει, προκύπτουν ασθένειες και συμπλέγματα....

Αυτός είναι ο ΛΟΓΟΣ που πρέπει να βλέπουμε τους φόβους μας....

Και γι αυτό μας χρειάζεται να διακρίνουμε καθαρά τα φαινόμενα της απώθησης και καταστολής...που ανέφερα και στο άρθρο μου, περι χωρισμών στα ζευγάρια....

Η Καταστολή ισοδυναμεί με συνειδητή ηθική επιλογή λέει ο Carl Yung,
αλλά η απώθηση είναι μάλλον μια ανήθικη προτίμηση προκειμένου να απαλλαγούμε απο δυσάρεστες αποφάσεις.
Η Καταστολή μπορεί να προκαλέσει ανησυχία, σύγκρουση και δυστυχία, αλλά δεν θα προκαλέσει ποτέ νεύρωση.Η νεύρωση είναι πάντα υποκατάστατο της δικαιολογημένης δυστυχίας, που φέρνει η απώθηση συνεχίζει ο μεγάλος μας δάσκαλος....

Ο Άρης είναι το πιο ζωντανό συστατικό του ΕΓΩ μας....πρέπει να είναι υγιής για να έχουμε υγιές ΕΓΩ.....δεν υπάρχει καλύτερος υπηρέτης του εαυτού μας....έχει στο ζώδιο του Ζυγού απ τον περασμένο Νοέμβρη και θα ''στρογγυλοκαθήσει" μέχρις τα τέλη Ιούλη, βγάζοντας στην επιφάνεια την πυρηνική και σεισμική έκρηξη του uranus square pluto.....Δεν γίνεται να μην έχεις υπόψη σου τα παραπάνω, πριν προχωρήσει κάποιος γοητευμένος απ τις μανίες του ασυνείδητου του......

Επίσης είναι και η κατάληξη του σεξουαλικού μας οδηγού.....Οι νευρώσεις που πάσχουμε όλοι μας απ τις αδικαιολόγητες εμμονές των φόβων μας, είναι χαρακτηριστικό του πολιτισμένου ανθρώπου....Και νεύρωση σημαίνει με απλά λόγια "σκίσιμο της ασυνείδητης ψυχής στα δύο".....και όσο μεγαλώνουμε σε ηλικία το πρόβλημα γίνεται χειρότερο....έτσι όλοι και όλες πάσχουμε απο split anima (οι άντρες), και split animus (οι γυναίκες), που το λύνουμε με τον εξής απλό τρόπο : ο μαλάκας στο σπίτι στο ρόλο του/της τροφού και εμείς έξω κυνηγώντας το hi και το όνειρο....
(άντρες -γυναίκες)....

Αλλά υπάρχουν και οι χειρότεροι όπως εγώ.....νομίζοντας ότι "ξεχρέωσα" απ την πόλωση των ανήθικων προτάσεων του ασυνείδητου.....
έμεινε το πάθος μου για gipsy sex..την ίδια ώρα που είμαι τόσο ρομαντικός.....
Και gispsy sex μόνο gipsy women στο δίνουν....τότε πως γίνεται να γράφω ποιητικά για συγκροτημένα κορίτσια....?
γιατί δεν υπάρχει τέτοια απελευθέρωση στους ανθρώπους, παρά μόνο στο μυαλό μου και του μακαρίτη του Serge Gainsbourg ή στις εμμονές των ταινιών του Lars von trier......
Και έρχεται μια ονείρωξη για να σου δείξει πόσο σκιά φόβων, κρύβουν τα όνειρα σου....
Και τα πράγματα είναι τόσο απλά : όσα και να σου έκανε η άλλη πλευρά στη σχέση σου, φταις άλλο τόσο και εσύ γιατί ήσουνα ο σκηνοθέτης του ρόλου της/του....και για αντάλλαγμα κάτι κρατάς : a gipsy sex που στο "ξερνάει" η ψυχή σου ακόμα και στον ύπνο σου....Και μόνο με μια τραγωδία στο τέλος αναγκάζεται η ψυχή να αποσύρει την προβολή της απ τον εξωτερικό κόσμο, όπως μας έδειξε ο Φάουστ του Γκαίτε, και όπως μας τον ανάλυσε ο μεγάλος μας Δάσκαλος μας Carl.......

Δεν ήξερα ότι όταν έβλεπα τα μάτια σου αγάπη μου, και γράφοντας ποιητικά για σένα τόσο πιο τεράστιο το split μέσα μου, και τόσο μεγαλύτερη η εξάρτηση μου, απ τη gipsy kitch αισθητική του χωριού....στη σεξουαλική μου ζωή......

Κοιτώντας τα μάτια σου σήμερα, ξέρω τι πρέπει να κάνω : να δέσω όσο μπορώ περισσότερο τη ψυχή μου, για να μην ανοίγει και άλλα ρήγματα...

Και δεν στο υπόσχομαι γιατί the promise είναι ρομαντική λέξη.....αλλά θα το παλέψω για να γίνει .....γιατί η μαχητικότητα είναι η λέξη της καρδιάς μου...

το ίδιο να κάνετε και εσείς ...γιατί ο Άρης στο Ζυγό, σας δίνει το χρυσό βελόνι και τη μεταξωτή κλωστή που χρειάζεστε να "ράψετε" τις σχισμές απ το εγώ σας, για να μπορείτε με ειλικρίνεια να δείτε αυτό που αναδύεται απ τα βάθη της Ψυχή σας......

γιατί μόνο έτσι θα ακουμπάς την καρδιά μου και θα με κάνεις να κατανοώ την αγαπημένη μου, την εικόνα της ψυχής του αντίθετου φύλου μέσα μου,

"ράβοντας" τις σχισμές μου, και εγώ τις δικές σου.......μόνο έτσι θα με λυτρώσεις και θα μου επιτρέψεις να περάσω στον κόσμο της αιωνιότητας, όπου υπερβαίνονται όλα τα αντίθετα.....
και όσο σε έχω ανάγκη άλλο τόσο με έχεις και εσύ.....

δεν υπάρχει άλλος δρόμος .....πιστέψτε με......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου