Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

χειμερινό ηλιοστάσιο 2013



επιτέλους exit .....

χειμερινό ηλιοστάσιο σήμερα....και μπορείτε να κάνετε μια ευχή με ένα μικρό τελετουργικό, καθώς το φως της ημέρας θα αυξάνεται σταδιακά απο αύριο....

αυτό που θέλετε περισσότερο αλλά και αυτό που είναι ρεαλιστικό να γίνει....

καθώς λέει και η μικρή μου σοφή κόρη μου η άνοιξη είναι η παιδική ηλικία, το καλοκαίρι η εφηβεία μας, το φθινόπωρο η μέση ηλικία και ο χειμώνας η γεροντική ηλικία ....

συνεπώς μια ευχή που μπαίνει ο χειμώνας, δεν μπορεί να είναι ίδια με μια ευχή την άνοιξη η το καλοκαίρι...

Εμείς που είμαστε full στις φαντασιώσεις και στο παραμύθι, μας χρειάζεται η παγωνιά του χειμώνα, για να "ξυπνάει" το πρόσωπο και να "ανοίγει" τα μάτια ...και όσο πιο πολύ χιόνι στο πρόσωπο, τόσο πιο νεανικό γίνεται....

εαν με τέτοια ευτυχή συγκυρία, πλανητικών αφυπνίσεων είστε ακόμα στον κόσμο σας, σκεφτείτε μήπως η νάρκωση σας είναι ο προθάλαμος της αιώνιας ύπνωσης...

το κέντρο του Γαλαξία , εκεί που κατοικεί ο Θεός έχει σύνοδο με το χειμερινό ηλιοστάσιο, και αυτό λέει κάτι στο τι θέλει ο Θεός για εμάς...

παρόλα αυτά εγώ θα συνεχίσω το ταξίδι στην κρυστάλλινη θάλασσα μου, γιατί είσαι το πιο γλυκό μου φιλί, άσχετα όταν ξυπνάω βλέπω ένα άλλο πρόσωπο απ αυτό που σε θυμάμαι....

είναι γιατί η αληθινή μου πριγκίπισσα μου είναι αθάνατη, και με ξεγελάει συνεχώς με τα παιγνίδια που κάνει
για να με ξεγελάει απ τις περιστροφές της και να μου δείχνει ποσό μικρό μυαλό έχω...πόσο μικρή μνήμη έχω....

και αυτό που αληθινά θέλει να μου πει.....: δεν μπορεί να μου το πει....

και όταν είναι στον ουρανό οι περιστροφές και οι δίνες των αστεριών το δικαιολογούν.....

αλλά όταν είναι στη γή.....οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι το ονομάζουν "αυτισμό"....

εαν η αφροδίτη σου χαμογελάει μ αυτό τον τρόπο....δεν θέλω να υποψιαστώ καν τι θα γίνει όταν θα μπει ο άρης στην κατοικία της και θα είναι ανάδρομος.....

Βοήθεια σας σε όλους και όλες τις φαντασιόπληκτες....και καλά αποτελέσματα σ αυτούς που λέγαμε "ξενέρωτους" μέχρις πρότινος....

υπάρχουν και άλλα δώρα, όμως αρκεί να θέλεις να τα δεις για να τα πάρεις, και να μην σε εμποδίζει η ψυχοπαθολογική εμμονή της νεύρωσης σου: ......

μην παραδίδεις την αθανασία του ονείρου σου στις αυταπάτες, γιατί δεν αντέχεις την πραγματικότητα....

την παραγματικότητα θα τη δείς και θα την αντιμετωπίσεις : θέλεις δεν θέλεις.....γιατί είναι το μάθημα της ενσάρκωσης....σου....

και δεν γίνεται να μην το περάσεις αυτό το μάθημα....

....
27 of December is arrived and I think it's Saturday
Greece is turning into white and it is cold
We don't really care

I keep thinking of the way that we were met
Feels like it's a fairy tale
You're the princess the most beautiful I've seen
I am just a prince

I can make you play
I can make you smile
I can make you safe in my foolish arms

You're my sweetest kiss
You're my immortality
You're my pretty world world
Spins inside my little mind little mind

Now we're kissing and we're saying to each other
Just a little I do
But the thing is what we really want to say
It cannot be said

And I promise I will never let that death
Take you from me anyway
I'll throw us stars stars stars
To wish well never die

You're my brightest sun
You're my crystal sea
You're my loudest rhythm
Beats inside my heart

I will make you laugh
I will make you fly to the shinny skies
Where well live in happiness.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου