Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

η χρυσή βροχή του Δία

η χρυσή βροχή του Δια....

...δεν ξέρω τι ακριβώς έχω κάνει στη ζωή μου, διαβάζοντας,χορεύοντας και σπουδάζοντας μέχρις σήμερα....

ακόμα και όταν προσπαθούν κάποιοι απ την ιεραρχία της δουλειάς σου, να σου πουν πράγματα, αναγνωρίζουν την ευφυία σου ....

εγώ νιώθω αφελής συνεχώς, δεν ξέρω γιατί με περνάνε για τόσο έξυπνο....παρόλο που ξεπερνάω κατά πολύ τα test ευφυίας.....

για το μόνο που είμαι σίγουρος, είναι ότι έχω λατρέψει τις γυναίκες....
δεν μπορώ να κρατήσω σε καμιά κακία....

για το μόνο που είμαι σίγουρος ότι έψαχνα να βρώ το πιο όμορφο κορίτσι στην πόλη....

και πάντα την εβρισκα....όχι για να την πάω στο κρεβάτι, όπως οι περισσότεροι άντρες...
συνήθως αυτές με αιφνιδίαζαν σ αυτό...

αλλά για να τις φλερτάρω, να τους μιλήσω, να τους απαγγείλω ποιήματα και στίχους...

και τελικά να της πάρω απ το χέρι και να χορέψουμε...

και όλα αυτά για να μπορέσω να δώ το χαμόγελο τους....
γιατί το χαμόγελο είναι ο οργασμός της ψυχής ....

γιατί εαν δεν μπορείς να κάνεις μια γυναίκα να γελάσει, ποιός σου λέει ότι μπορεί να κάνεις μια γυναίκα να φτάσει σε οργασμό......

Και αν τότε μπορείς να επιτύχεις μια τέτοια χαρά.....γιατί να μην μπορεί να τις ανεβάσεις στον Όλυμπο, και να τις δείξεις πως ονειρεύονται.....

και να τους προσφέρεις νέκταρ και αμβροσία....

Καλημέραααααααααααα.......... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου