Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

too much water into 2013

τι μου έδωσε το too much water this year....

σιγά σιγά κλείνοντας τη χρονιά του 2013, και προσπαθώντας να σας ενημερώσω για τη νέα κοσμική ροή του χρόνου, που θα σας φέρει αντιμέτωπους με πιο νέες καταστάσεις....

θέλω να σας υπενθυμίσω ότι υπάρχει και μια συνέχεια...

η συνέχεια απ τη χρονιά που φεύγει, με το τόσο νερό, και τα κλειστά πλανητικά σχήματα που είχαμε εφέτος και που άλλοτε έμοιαζαν με φυλακές ασφυξίας και άλλοτε νόμιζες ότι έπαιζες με τα ξωτικά πλάσματα του βυθού....

το τι βλέπουν τα μάτια μας στον εξωτερικό κόσμο, είναι συνάρτηση του τι υπάρχει στον εσωτερικό μας χώρο...

γιατί εγώ μπορεί να ερωτεύομαι τέτοιες εποχές με too much water, όλα τα ξωτικά της ψυχής μου, απο νεράιδες και αγγελούδια αλλά αυτά μπορεί να αποδεικνύονται "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" ...

και ήρθε η ώρα να "αναμετρηθούμε" με την πραγματικότητα μας....

δεν ισχυρίζομαι βέβαια, ότι κάποιες και κάποιοι δεν κλήρωσε έρωτας στη ζωή τους, αλλά με την αφροδίτη ανάδρομη που πλησιάζει, είναι η ώρα να το διερευνήσεις....

γιατί για σκέψου να είναι αλήθεια όλο αυτό το flash που "έφαγες" εφέτος....

έτσι δώστου ακόμα μια ευκαιρία, για να το δείς......απ την άλλη μπορεί η αντανάκλαση του too much water, μπορεί να μην σε έκανε να δείς ποιό χαμόγελο παραμόνευε στη γωνία για σένα,
και να εστίαζες με το zoom της ματιάς σου, αλλού και σε άλλον άνθρωπο....

γιατί οι φαντασιώσεις σου είχαν ξεπεράσει τη συνηθισμένη δοσολογία της Lusy in Sky with Diamonds...(LSD).....

και τώρα να πλησιάζει η ώρα να δείς έναν τόσο γλυκό άνθρωπο,
που σ αγαπάει με τόσο λαχτάρα......και να προσπαθεί να στο δείξει, αλλά εσύ "αλλού για αλλού"....όπως πάντα....

απ την άλλη, η  αναμέτρηση με τέτοια συναισθηματικά βάθη, αποτελεί την μεγαλύτερη τιμιότητα απέναντι στον εαυτό σου, να παραδεχτείς με ειλικρίνεια :

" πόσο σούργελο είμαι και εγώ, για να είμαι κολλημένος με έναν τέτοιο άνθρωπο"....γιατί δυστυχώς τις πιο πολλές φορές η ecstasy που νιώθουμε η συναισθηματική για έναν άλλο άνθρωπο, είναι ένα συναίσθημα over the top, που δεν είναι real relationship αλλά η μύτη μας είναι ''κάτασπρη" απ την άχνη των κουραμπιέδων της Κολομβίας....

επίσης είναι κρίμα να φτερουγίσει μέσα απ τα χέρια σου πάλι...αλλά να του δώσεις ευκαιρία όχι να του δωθείς ζώντας ένα νέο παραμύθι του "1000 και μια νύχτες..." ....

εγώ θα δώσω και άλλες ευκαιρίες...
παρόλο που ξέρω ότι μέσα μέσα μου my real inner partner ...μπαινοβγαίνει απ ψυχιατρείο σε ψυχιατρείο....

για να μην πω χειρότερες σεξουαλικές εκφράσεις.....

αλλά για μια στιγμή του χρόνου : με κερνάει αμβροσία και νέκταρ και βλέπω "τη ζώνη" της Θεάς, και αυτή μου βάζει στο στόμα ....όμορφα λόγια....

να ανακουφίζω την απελπισία.........

που στην τελική ανάλυση μπορεί να είναι δική μου .....

γιατί είναι δύσκολο να είσαι αστρολόγος, χωρίς να είσαι γυναίκα ή gay......
....αυτή είναι η τιμωρία μου απ τη Θεά......

και εσύ να εκπληρώνεις τις εντολές της, πετώντας το δικό σου θέλω και πόθο.....

όσο δύσκολο είναι να είσαι μονομάχος ή ποιητής....

Καλημέραααααααααα.......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου