Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

the beauty of real self




οι κρυσταλλωμένες νυφάδες του χρόνου ισχύουν για όλους τους παρελθοντικούς και μελλοντικούς καιρούς.....και θα τις θυμούνται σαν τέτοιες, γιατί δεν υπάρχει στιγμή άλλη απ το παρόν για να ζούμε σε Αρμονία

.....μ αυτό που αληθινά είμαστε.....

κατάγεσαι απ ένα πατέρα, απο μια μητέρα,έχεις αδέλφια, παιδιά, σύζυγο, ταίρι, άντρα,γυναίκα.....

εσύ όμως ποιός είσαι...εσύ ποιά είσαι ....

μπορεί να στο δείξει κανένας άλλος αυτό, εκτός απ τον ίδιο τον εαυτό σου....?

νομίζεις ότι σ αγαπάει αληθινά κανένας άλλος, απόλους τους παραπάνω...ο σύζυγος, η σύζυγος, τα παιδιά σου, οι γονείς σου...εαν δεν είσαι αληθινά αυτό αυτοί θέλουν για σένα να είσαι ?.....

δηλ. αληθινά πρέπει να είσαι πάντα εκτός εαυτού....δηλ.μια ή ένας υποκριτής...? γιατί η έννοια για τη λέξη υποκριτής είναι να είναι κάποιος εκτός εαυτού....και αυτό παράγει ecstasy.....που είναι μια ψεύτικη χαρά....ένας τεχνητός παράδεισος, που έφτιαξαν οι άλλοι για σένα, πριν απο σένα....

όμορφος ο παράδεισος τους, όμορφοι οι χώροι τους, αλλά ακόμα πιο όμορφος ο αληθινός μου εαυτός....γιατί αυτό είναι το δικό μου αληθινό χρυσάφι....και ο χρυσός ποτέ δεν "σκουριάζει" και όσες πιέσεις και αν ασκηθούν εξωτερικά, όταν έχω επαφή με το χρυσό μου....έχω όλη την αντοχή για να αντέξω....και να έχω εκείνη τη χαρά...που κρατάει κάτι απ την αιωνιότητα....

τα μόνα αστέρια αγάπη μου είναι αυτά που βλέπω στα μάτια σου, και φεγγοβολάνε όταν μου λες μια κουβέντα, και η μόνη χαρά είναι αυτή που ικανοποιεί όλο αυτό που κρύβεις καλά, για να μην φαίνεται στους άλλους, μέσα στην καρδιά σου.....

το μυαλό σου το έχεις για να κάνεις σχέσεις με όλους τους άλλους, και να κρύβεις απ αυτούς αυτό που νιώθεις μέσα σου....στην καρδιά σου...

είμαι εδώ για να στο υπενθυμίζω....αν με δείς στον ύπνο σου, κάνε ένα share, όπως κάνουμε εδώ....και για τα δικά μου όνειρα.....

Να έχετε μια όμορφη νύχτα....με όνειρα γλυκά....

υγ : δεν πιστεύω ότι υπάρχει Αη-Βασίλης....για να μου φέρει δώρα....είναι ο χρόνος τέτοιος που θα με φέρει στην αγκαλιά σου....

και τότε να θυμάσαι ότι κανένας δεν σου χαρίζει τίποτε, αλλά όλο αυτό που κάνεις να διαμαρτύρεσαι είναι μια κραυγή για τη διαφυγή....
μια διαφυγή που θέλει η ψυχή σου....και που άλλοι τη λένε μελαγχολία ή κατάθλιψη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου