Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Καποιες φορες τα ονειρα παντρευονται με τους Μυθους μας...:) ♥

Καποιες φορες τα ονειρα παντρευονται με τους Μυθους μας...:) ♥ 

‘' Κάποια γιορτάζει που να ξέρω, που να θυμάμαι τι να πω...
κάποια γιορτάζει και ησυχάζει....
Κάποια γιορτάζει...μα το βρήκα : 
είναι το βλαστάρι μου...." 

Σήμερα γιορτάζει η κόρη μου...έχει τα γενέθλια της και την ονομαστική της γιορτή...

ο χρόνος φτερουγίζει μπροστά απ τα μάτια μας, και το μικρό αστεράκι που έπεσε απ τον ουρανό, τώρα είναι γυναίκα και διασταυρώνεται με την ευχαρίστηση της ζωής, ξεχειλίζοντας απο αναψυχή και διασκέδαση-διαβάζει,διαβάζει ακόμα, και που παρατείνει "τη φάση του παπού", που μπάινω για λίγο αργότερα...
η διαφορά μας είναι ότι αυτή είναι στη φάση που βλέπει τον έρωτα να φτερουγίζει και να πετάει...
ενώ εμείς το χρόνο....
αλλά ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν...
ούτε και μένα που τον σπουδάζω...
ούτε και σε σένα κορούλα μου...

γι αυτό ποτέ μην σπαταλάς τα διαμάντια του που είναι οι ώρες...
η κόρη μου πήρε το όνομα της απο ένα τραγούδι
του new wave group Honeymoon killers :Arianne -a deep space romance,
το οποίο είναι το space odyssey των eighties!
ένα trance περισσότερο τραγούδι,
παρά new wave, ένας ερωτικός παροξυσμός που καταλήγει σε διαστημικό οργασμιακό shock...!!!
και το διαλεξε η Μανουλα της ....
Η Ariana Παντελίνα, ειναι ότι πιο όμορφο έχω κάνει στη ζωή μου :) ♥

και τέλος η όμορφη μανούλα πάλι της συμπλήρωσε και το Παντελίνα,
όχι μόνο γιατί γεννήθηκε του Αγ.Παντελεήμονα, αλλά γιατί στην Αμοργό που
ζούσαμε κάναμε μπάνιο στο εκκλησάκι του Αγ.Παντελεήμονα
στα Κατάπολα...
πολλα χρονια αργοτερα πηγε και το βρηκε μονη της, ενω μου το ζητουσε χρονια να το δει...
γιατι η Αριανα μου ειναι ενα βαθυ θρησκευομενο ατομο...
αγαπάει την Τεχνη της, τη ζωγραφικη και τα σκιτσα της
όσο αγαπάει και την Επιστήμη της την Ιατρικη...
τοσο, οσο και τη Ψυχη της....

Λένε οτι αν θες να δεις το μελλον του γονιου, βλέπεις το ωροσκοπιο του παιδιου του...εκει φαινεται μεχρι που θα φτασει...ο γονιος του παιδιου του...
και εγω την ημερα που γεννιοταν
εκανα εγγραφη στο Faculty Astrological Studies....
την ιδια ωρα που γεννιοταν το παιδι μου...
μοιρα ? το νεο που μας εφερνε ηταν το θεραπευτικο ταλέντο της...
αυτο που δεν προλαβε η δικη μου μανουλα να ολοκληρώσει....
στη ζωή υπαρχει συνεχεια...ειναι η συνεχεια της Ζωής...

χρόνια σου πολλά και χρόνια σου καλά, κοράκλα μου ...
have you a happy solar return και για εφέτος dont forget
your Ascendant in horoscope of your solar return is pisces sign, το ζωδιο που αγαπω στα κοριτσια περισσοτερο και το your MC is sagittarius
like your mother ....her Asc...
και για εφετος η persona σου θα ειναι "χρωματισμένη" απ την Κυριαρχια του Δια...ο Θεος σου γι αυτη τη χρονια που θα τρέξει και θα ειναι τόσο συναρπαστικη όσο και γοητευτικη.....
σου εύχομαι αυτά που ποθείς να γίνουν πραγματικότητα....

:) ♥

27/7 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου