Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

η μακρα Αποσυνθεση του Παλιου .. η οδυνηρη γεννηση του Νεου...

η μακρα Αποσυνθεση του Παλιου ..
η οδυνηρη γεννηση του Νεου...smile emoticon
Και τωρα που η περιπετεια πλησιαζει στο τελος της...
φαινεται "αχνα" η επιστροφη μου στην Ιθακη...
Ο Ποσειδωνας με ταλαιπωρησε πολυ, οπως και σε εσας το ιδιο...
γιατι παντα θα μαχεσαι με τις αυταπατες σου
και μ αυτο που πραγματικα εχεις αναγκη...
στη διαδρομη σου μονο Σειρηνες θα βρισκεις που θα προσπαθουν
να σε μαγευουν
και Λωτοφαγους και ομορφα ξωτικα να σου υποσχονται τον Παραδεισο
δεν υπαρχει τετοιος παραδεισος
μονοι μας τον φτιαχνουμε....
με τα πειραματα μας και τις αλχημειες μας...
ενα ειναι σιγουρο : αν δεν πονεσεις τιποτε δεν μαθαινεις ειλικρινα για τον εαυτο σου...
ποσο μαλλον για τους άλλους...
Γι αυτο " αστο να ματωσει"...
και να βγει εξω όλο το "πυον" της ψευδαισθησης σου...
δεν υπαρχει κανενας λογος πια να κρυβεις απ τον εαυτο σου
αυτο που θελεις περισσοτερο στη ζωη σου
και κανει την καρδια σου να "σπαρταραει"...
το λιονταρακι μου γυρισε στην αγκαλια της Λεαινας του,
και αυτο ειναι οτι πιο μαγικο θα μπορουσε να μου συμβει....
οσο για μενα, ξερω : ειμαι ξεριζωμενος δημιουργικα...
δεν εχω βαση...αλλοτε πεταω και άλλοτε κολυμπαω στα βαθεια....
δεν φοβαμαι τιποτε...
ουτε τη σηψη και την παρακμη....
εδω θα ειμαι και απ τις δικες μου επαλξεις της Σκυθιας
θα δινω τους αγωνες ....
να εκπαιδευω τις Αμαζονες μου
που καποτε καποιες αυτες γινονται και Μουσες μου...
Μπορει ενα original αρσενικο....
να εχει σπιτι και βαση ....
Μονο οι στρατωνες του και τα γυμναστηρια
Μονο τα σχολεια και τα ταξιδια του.....
Προσπαθειστε να δειτε τι σας εφερε η Αφροδιτη,
και επανω σ αυτο προσπαθειστε να δουλεψετε...
μπορει να σας πιασουν τα κλαματα
γιατι ηταν διπλα σας και φωναζε και δεν το ακουγατε...
μπορει ακομα να σας πιασουν τα κλαματα
επειδη μοιαζετε σαν ενα μωρο παιδι
που νιωθει απροστατευτο στις νεες προκλησεις...
Αλλα ετσι μπαινει η καθε καινουργια Εποχη...
με τα κλαματα των οδυνων του τοκετου που προηγηθηκε...
Και οπως αφηνουμε πισω τις παλιες μας οικογενειες
οταν κανουμε τα δικα μας παιδια....
ετσι και τωρα
ετοιμασου να εισέλθεις σε εναν Γενναιο Νεο Κοσμο....
ο οποιος χρειαζεται τη δικη σου Μαχητικοτητα....
το δικο σου μεριδιο Συνειδητότητας
απ αυτα που εχεις περασει.....
καλο μεσημερι....smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου