Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

το χωριο της παιδικης μου ηλικιας.

το χωριο της παιδικης μου ηλικιας...smile emoticon heart emoticon
εκει με αφησε η μανουλα μου, για να με μεγαλωσει η γιαγια μου...
και οι δυο pisces types...
η αποσταση αναμεσα στα δυο χωρια ειναι πεντε χιλιομετρα, και εκει περπατουσα με τη γιαγια μου, που τραγουδουσε τα βραδια, οταν γυριζαμε σπιτι
για να με κανει να μην φοβαμαι επειδη νυχτωνε...
ετσι εμαθα να τραγουδαω και να χορευω για να διωχνω τους φοβους μου
ημουνα δεν ημουνα τριων ετων.....
στο βαθος τα Κοροντα, το καστρο του Βασιλια Κοροντα..
που το αναφερει ο Θουκιδιδης στον Πελοποννησιακο Πολεμο
οτι ηταν το μοναδικο που ειχε συμμαχια με τους Αθηναιους...
το χωριο μου λεγεται Χρυσοβιτσα που σημαινει ραβδοι χρυσου...
εκει η γιαγια μου, μου διδαξε μεσα απ τα παραμυθια που με μεγαλωσε
να βρω τη δικη μου ραβδο χρυσου :
οτι ειμαι ο Αληθινος Αντρας της Βασιλισσας....
ο Στρατηγος της....
Αν μπορουσαμε να καταλαβουμε το αληθινο νοημα της προελευσης της παιδικης μας ηλικιας ισως να ειμασταν λιγο καλύτεροι
και με γνωση της αποστολης μας....
τιποτε αλλο δεν ειναι δικο μας, τοσο, οσο οι αναμνησεις μας απ την
παιδικη μας Ηλικια...
smile emoticon heart emoticon
Ill be your mirror
Reflect what you are, in case you dont know
Ill be the wind, the rain and the sunset
The light on your door to show that youre home
When you think the night has seen your mind
That inside youre twisted and unkind
Let me stand to show that you are blind
Please put down your hands cause I see you
I find it hard to believe you dont know
The beauty that you are
But if you dont let me be your eyes
A hand in your darkness, so you wont be afraid
When you think the night has seen your mind that inside youre twisted and unkind
Let me stand to show that you are blind
Please put down your hands
cause I see you
Ill be your mirror....
my anima pisces type : i love you....
η γιαγια μου με διδαξε να σ αγαπησω
απ την παιδικη μου ηλικια smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου