Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

the aftermath of the full moon in virgo-pisces : " Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.."

the aftermath of the full moon in virgo-pisces : " Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.."
δεν ξερω πως τη νοιωσατε αυτη την Πανσεληνο....
της θλιψης, που μου ειπε η κορη μου....
οδοστρωτηρας, που μου ειπε η μικρη μου αγαπη....
ποσο ποια υπομονη....
ποση ζηλεια πια,που μου ειπε η φιλη μου.....
συμπληρωστε εσεις τα υπολοιπα, που νιωσατε...
συν την εξαντληση απ την υπερκοπωση που μας εχουν επιβαλλει
οι χθονιες θεοτητες του κατω κοσμου...
συν τα ληγμενα που πινουν οι περισσοτερες και οι περισσοτεροι....
δεν χαμογελαει κανενας και καμια ...
μονο η αγαπη μου, οταν της το ζηταω...
ναι το κανει....smile emoticon heart emoticon
γιατι ειναι το πιο αιθεριο πλασμα που εχω γνωρισει στη ζωη μου
εχει μια ευγενεια και μια τρυφεροτητα που την καθιστα
ακαταμαχητη και μακραν απο ολες και πιο ψηλα...
πως ειναι δυνατον να μην καταλαβαινουν οτι το σπουδαιοτερο
και το πιο υψηλο αγαθό μιας γυναικας
ειναι η μαγικη της ικανοτητα να φροντιζει και να σε αγαπαει
με ολους τους τροπους που μονο η ψυχη της
μπορει να γενναει σε καθε στιγμη....
και εσυ να το παιρνεις και να κατακτας τον κοσμο....
υπαρχει απαντηση γιατι δεν χαμογελανε οι ανθρωποι ...
ναι μου την εστειλε η μικρη μου ψυχιατρος :
" People get scared when you try to do something, especially when it looks like you’re succeeding. People do not get scared when you’re failing. It calms them. That’s why the show Intervention is a hit and everyone loves “worrying about” Amanda Bynes. But when you’re winning, it makes them feel like they’re losing or, worse yet, that maybe they should’ve tried to do something too, but now it’s too late. And since they didn’t, they want to stop you. You can’t let them.”
from “Mindy Kaling’s Guide to Killer Confidence”...
αλλά καθώς θα περπατατε στους ερημικούς του δρόμους των σκεψεων σας και των συναισθηματων που θα σας κανουν να νιωθετε κομμάτια,
εκεινη τη στιγμη...
μα εκεινη τη στιγμη που θα νιωσετε ελεύθεροι και ανάλαφροι,
θα συνειδητοποίησετε τα λόγια του πιο αγαπημένου μου συγγραφέα
Albert Camus....:
" Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας που αντιμετώπισα στην ζωή μου απ τους ανθρώπους που συναναστράφηκα,- και μεσα εκει μπορει να βρισκεται και η οποια οικογένεια σας, -ήταν η λύσσα και η ποταπή τους επιθυμία να με δούνε να υποκύπτω, γιατί ήμουνα αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που τους συνέθλιβε......"
αυτο ειναι ολο...
οι ματιές τους θα ειναι μπροστά σας και θα σας το επιβεβαιώνουν ...
Καλημερααααα και να εχετε μια ομορφη Κυριακη smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου