Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

i have a dream.

i have a dream..... smile emoticon heart emoticon
το καινουργιο μου σπιτι ...
όλη η Θάλασσα στην αγκαλια μου...
και μεσα εκει σκαβει συνεχως 
το περισκόπιο του Υποβρυχίου μου
που μεταστοιχειώθηκε απο αεροπλανο
σε υδροπλανο και υποβρυχιο
και διαπερνά το κατάστρωμα
και φθάνει στο κεντρικό διαμέρισμα διακυβέρνησης
της ψυχης μου
και μου αφηνει τα παντα πισω στο παρελθον
και στο Ασυνειδητο μου...
ειμαι οι μνημες μου και αυτα που εχω ζησει...
αλλα τα εχω "ξεπλυνει" στην αυρα της αγάπης μου
και δεν χρειαζομαι τιποτε απ αυτα για να συνεχισω...
το παλιο κανει συνθεση συνεχως μ αυτο που ερχεται
που δεν εχει φανει ακομα καθαρα
γιατι το περισκοπιο μου δεν εχει βρει την ακτη....
ακομα....
smile emoticon heart emoticon
υγ : μην διστασετε να πεταξετε στη Θαλασσα,
οτι δεν χρειαζεστε στη νεα πορεια της ζωης σας
για να ζωντανεψει η φαντασια σας
ακομα και ανθρωπους που θεωρουσατε
μεχρι προτινος
οτι παιζουν βασικοι στην ομαδα της ζωης σας...
ακομα και ανθρωπους με τους οποιους ήσασταν
εξαρτημενοι απ αυτους...
η αυρα της Θάλασσας τα διαλυει ολα....
σας δινει πιο ισχυρο σε περιεκτικοτητα οξυγονο
απ τον αερα της....
αυτο θελει ο Αιολος απο εσας...
να χαραξετε τη δικη σας πορεια...
οτι κρατησετε διπλα σας που δεν τους χρειαζεστε πραγματικα
θα σας παρουν στον "πατο" μαζι τους....
υγ 1 : η photo απ το timeline του Giorgos Theologitis
υγ 2 : τη γραμμη με το γραμμα Γ ...τη βλέπετε...?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου