Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

love it forward...

love it forward...

η δική μου αγάπη τώρα είναι μπροστά στη ζωή μου
βρίσκεται στο dancefloor του ουρανού...
και μου ψυθιρίζει τόσο αισθησιακα...
ότι σε όλη της ζωή θέλει να με φιλήσει με έναν τέτοιο τρόπο
που να ενώνει το σώμα με το πνεύμα....

και ο ρυθμός της μοιάζει -για άκουσε το τραγούδι-
με θαλασσινό νερό..που ικετεύει το μαργαριτάρι
να σπάσει το κέλυφος του....
φαντάσεζαι αγάπη μου ένα τέτοιο φιλί....
και τη νύχτα κοιτάω απ το παράθυρο, και ρωτάω το φεγγάρι
να μου φέρει το πρόσωπο σου μπροστά μου...
τότε αναπνέεις μέσα σε μένα....
κλείσε τη πόρτα της γλώσσας ....
και άνοιξε το παράθυρο της αγάπης.....
Ποσο μου λειπεις ....
Yg : Leni Koni : σ αγαπάμε γιατι προωθεις τον αισθησιαμό σε ολα τα επιπεδα...σ αγαπαμε γιατι εισαι pisces 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου