Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

transit Sun conj Neptune : το party συνεχιζεται...

transit Sun conj Neptune : το party συνεχιζεται...

Ελπιζω να περνατε καλα με τετοια χρυσοσκονη απο lsd που ριχνει δωρεαν το Συμπαν...
Εγω παντως νιωθω οτι, I am man in you....smile emoticon heart emoticon 
για ακου το δευτερο τραγουδι..

Εσυ....? ....
και δεν μιλησαμε σημερα...
Εμενα μου ελειψε ....
εσενα ?
ιδια εισαι στην πρωτη photo...

Ελπιζω να νιωθετε και εσεις τετοιο ερωτα που μοιραζει το Συμπαν...
αν δεν ερωτευτειτε τωρα, θα παραμεινετε νοσοκομες και νοσοκομοι των οικειων σας....
Ερωτευτειτε εσεις τωρα, και το Συμπαν σας υποσχεται τετοιο party στις εκλειψεις, που θα το θυμοσαστε σε ολη σας τη ζωη...
Σημερα το βραδυ σαν ενας γνησιος bohem, απολαυσα εκτος απ την παρεα τους, και ενα πανεμορφο ζευγαρι, που μου δειχνει οτι στη Ζωη υπαρχει αγαπη, και αξιζει τον κοπο να την προσπαθεις....
Θεραπευτες ομως...
Και μην μου πειτε οτι δεν "παιζει ρολο"....
Μπορεις να φανταστεις Δικηγορους να ειναι ερωτευμενοι .....
φυσικα και οχι.....
γιατι :
Η Ζωη ειναι για τους Ερωτευμενους.....
οι υπολοιποι θα 'σκοτωνονται" μεταξυ τους ή θα μαζευουν χρηματα.....
Λοιπον παμε για ενα Κεντρο ασκησης, "θεραπαειας επιστροφης στον Ερωτα..." ?
Καλημερααααα και σαν ξημερωνει Κυριακη το σπιτι μου με χανει
παιρνω το αμαξι για να βγω, το ριχνω στο σεργιανι ....
Do it...
heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου