Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Strong capricorn and venus conj pluto : ο θριαμβος του ακατεργαστου

Strong capricorn and venus conj pluto : ο θριαμβος του ακατεργαστου 
Please : Understand me.I Don`t want no trouble.I Just want the right to be different...That`s all with me...

Σάββατο σήμερα, και μη αντέχοντας να ακούω βλακείες για πολιτικη, οικονομια και άλλα συναφή, είπα να πάω σε ένα super market, που δεν είχαμε ξαναπάει με την κόρη μου...
αυτό του Σκλαβενίτη, επάνω απ την εθνική, στη Νέα Χαλκηδόνα...

Θεέ μου τι ήταν αυτό εκεί μέσα...πρώτη φορά έβλεπα τόσο πλήθος γυναικών, και να μην μ αρέσει....καμιά...smile emoticon heart emoticon

φανταστείτε ένα γήπεδο με γυναίκες, και όχι μόνο να μην βρίσκεις καμιά με στοιχειώδη αισθητική, αλλά με τα κορότσια τους, τα παιδιά τους, τα μωρά τους, θύμιζαν ορδές βανδάλων, έτοιμες να σε "τσαλαπατήσουν" ....

Βγαίνω απο μια τεράστια πλάνη....
η οπτική μου στις γυναίκες είναι στο 3% στο σύνολο τους...
το υπόλοιπο δεν "παίζεται" ...
αν τις αφήσεις μπορεί να σε κάνουν πατάτα στο τμήμα μανάβικο των super markets...
σου παίρνουν σειρές, και αν σε νιώσουν λίγο ραφιναρισμένο, σου έχουν πάρει το σκάλπ...smile emoticon heart emoticon

Φτάνοντας στο σπίτι, και κατεβάζοντας τα πράγματα απ το αυτοκίνητο, έβλεπα στα καφενεία της γειτονιάς μου, τους αντίστοιχους ομόλογους άντρες, "κοπρίτες" με όλη τη σημασία της λέξης, να λιάζονται στα τζαμια του καφενειου, γιατι εξω εκανε κρυο, με το καφέ τους και τις μπύρες τους, και να σε κοιτάνε με το "βλέμμα της αγελάδας", που εσύ κάνεις δουλειές και δεν προλαβαίνεις να προλάβεις το χρόνο....

όχι δεν θέλω να είμαι ένας κοινός σαν και αυτούς και αυτές...
σαν τις ορδές απολίτιστων και βανδάλων...
είμαι αυτός που είμαι, και σε όσες και όσους αρέσω....

να εχετε ενα ομορφο Σαββατοβραδο smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου