Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

HECATE : trance : being a lunar type in a solar world...

HECATE : trance : being a lunar type in a solar world...

Μετά το άγγιγμα σου, my Pisces goddess, 
(και μάνα και γιαγιά Ιχθεις),
με πήρε μια πολύ ενηλικιωμένη γυναίκα,γιαγιά πια 
να με μεγαλώσει και να με αναθρέψει...
μου δημιούργησε έτσι μια capricorn sexuality ,
γεμάτη λαγνεία -μην ακούτε ότι είναι συντηρητικοί οι αιγόκεροι
γιατί ο τράγος είναι ένα βαθιά παράδοξο image στο μύθο.
Ο τράγος συμβολίζει την ασέλγεια, και η μεγάλη κατσίκα είναι ο θεός Παν με την αγριότητα του σάτυρου, προσωποποιεί την χωρίς έλεγχο δύναμη της ζωής εκφρασμένη σαν ανθρώπινη λαγνεία και πόθος....

ο κρόνος απλά βάζει κάποια όρια για να μην ξεφεύγει η κατάσταση...

το συνεχές παιγνίδι που με άφησε η γιαγιά μου να παίζω ήταν χωρίς όρια
γιατί έφτανε μέχρι τα άγρια μεσάνυχτα να μου λέει ιστορίες
και να της φτιάχνω περιβάλλον ...
κατά το μεσημέρι που ξύπναγα
έτρεχα στα κοριτσάκια της γειτονιάς και συνέχιζα το παιγνίδι...
απ τα λίγα αγόρια της γειτονιάς
ένα αληθινά Λιονταρίσιο χρώμα
και όλες αυτές με έντυναν τον ιερέα τους
για να τους κάνω πρόγραμμα....
δεν θα σας πω τα ανταλλάγματα που έπαιρνα ...

αλλά με λάτρευαν οι μανάδες και με έδερναν οι πατεράδες τους,
κάποια,σε μια στιγμή προτίμησε να φάει αυτή ξύλο απ το μπαμπά της
για να με γλυτώσει...
και τη κοιτουσα με θαυμασμο, την ωρα που που τη ''χτυπουσε"
ο γονιος της γιατι ειχε το θρασος να παιζει παιγνιδια με τον Ερωτα...
και το απόγευμα με τη δύση πήγαινα σε ένα σημείο μόνος μου
και μέτραγα τα αστέρια που έβγαιναν σιγά...
μέχρι να δώ το φως του φεγγαριού...
ήμουνα σίγουρος οτι αυτή ήταν η μητέρα μου...
γιατί η γήινη την είχε "κλέψει" ο Πλούτωνας πατέρας μου...
να είμαι μακριά απ αυτή...

με τη μητέρα μου επικοινωνούσα μόνο υπερβατικά
εαν δεν μου έλεγε το καφέ, της έλεγα το ωροσκόπιο
καμιά άλλη επαφή δεν είχαμε...
μια Pisces διάσταση...
γεμάτο ευγένεια ...και ecstasy....
ακόμα νιώθω με κάποιες Pisces έτσι...

Έτσι το θηλυκό μου μέσα έχει τρία πρόσωπα :
είναι Λέων και Αιγόκερως και προσωποποιείται στους Ιχθεις....
μην ψαχνεις και τα τρια τα εχεις...
οχι που νομιζε οτι τα εχει μονο μια...
και δεν θα ευρισκα αλλη εγω που να τα εχει σε καλυτερη version...
the Triple Goddess....

και στο μυαλό μου έρχεται η Εκάτη..

σύμφωνα με την αστρολογική σκέψη υπάρχουν κάποιες θεότητες της great mother, που φανερώνονται στον χάρτη μας απ την ηλιο-σεληνιακή σχέση...
8 τέτοιες σχέσεις βγαίνουν που αντιστοιχούν σε αντίστοιχες θεότητες, σύφμωνα με τον Dane Rudhyar που είναι ο ίδιος ο Lunation cycle....
Οκτώ φάσεις του μήνα θέλουν την ιδιαίτερη προσοχή μας, το χρόνο μας, τις θυσίες μας....γιατί μόνο με το χρόνο μας έχουν υπόσταση...
ενώ οι πιο παραδοσιακοί αστρολόγοι δίνουν τα
πιο τρία κλασικά σχήματα της Σελήνης,
ανάλογα με τις αυξομειώσεις του φωτός της....

Γιατί σε κάθε γωνία της ψυχής μας, υπάρχει ένας διαφορετικός βωμός, που μας περιμένει για να τιμήσουμε όλες τις θεότητες και αυτές με τη σειρά τους, να μας προσφέρουν απλόχερα την ενέργεια που χρειαζόμαστε κάποιες ς μέρες για να προχωρήσουμε ....
Γιατί το Σύμπαν θέλει πίσω την ενέργεια που μας δάνεισε...
αλλά στον καθένα μας είναι ξεχωριστή και
περισσότερο προσωπική η θεότητα που μας προστατεύει....

η Εκάτη σαν τρίμορφη γίνεται το αιώνιο εσωτερικό θηλυκό μου
που μου υπόσχεται συνεχή σεξουαλική λαγνεία
για να έχω "απείραχτα" τα συναισθήματα μου και έχω διαρροές
απ τον πνευματικό μου στόχο...
όποια γυναικα και να μου άρεσε είχε τα χαρακτηριστικά της τρίμορφης ..
ήταν individual συμπλήρωμα μέσα σε 3 γυναίκες...
μεγάλωνε με άλλες δύο αδελφές ή με μια αδελφή και τη μητέρα της
ακόμα και με την ξαδέλφη της αν ήταν μοναχοκόρη...
τι πράγμα και αυτό, πάντα με απασχολούσε...
και όλες είχαν σκυλάκια όπως η Εκάτη....
και ακομα περισσοτερο το θρασος μου να τις κανω Περσεφονες ...
Τι Αλχημεια και αυτη που εχω μπλεξει Θεε μου....

Εσας ποια ειναι η Αλχημεια σας ? ...

Καλημερααα και καλη Εβδομαδα, να εχετε μια super new moon....smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου