Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

μ αρεσει να βλεπω μεσα απ τα ματια σου smile emoticon heart emoticon

μ αρεσει να βλεπω μεσα απ τα ματια σου smile emoticon heart emoticon 

more closest aspect in the sky venus conj pluto : The Pain of Jealousy vs the Fear of Commitment.

Ο Ang Stoic απ την Αυστραλία εδωσε αυτο το τιτλο για αυτη την πιο σφοδροποιημενη ενταση aspect της Αφροδιτης με τον Πλουτωνα...
θα χρωματισει αυτο το Σαββατοκυριακο....
η ιδια η θεα της ομορφιας σε κλειστη σχεση γαμου παθους με τον Αρχοντα του Θανατου και των αλλων διαστασεων...
Η Θεα της Ομορφιας να εχει τετοιο παθος...smile emoticon heart emoticon

Αυτες τις μερες πρεπει να αναρωτηθειτε ποιοι
και ποιες βρισκονται να σας κυνηγανε με την ενταση του παθους
η που εσεις ειστε τοσο παθιασμενοι μεχρι θανατου...
η αγαπη ειναι υποθεση ζωης ή θανατου αυτες τις μερες...
αν βιωνετε τη ζωης σας σε flat επιπεδο συναισθηματικα...
δεν υπαρχει τιποτε στη ζωη σας αξιολογο....

μ αρεσει να βλεπω μεσα απ τα ματια σου, ειναι μια Καυκικη ιστορια
ερωτικου παθους σαν το " γραμματα στη Μιλενα ",
να το ψαξετε να το διαβασετε, θα συγκλονιστειτε ...

Ζητησα απ την αγαπη μου να φωτογραφιζει με το κινητο της
οτι της κανει εντυπωση ψυχικα...
και να μου στελνει τη ματια της καθημερινοτητας της
και να γραφω κειμενα αποκωδικοποιωντας τα συναισθηματα της...
γιατι θα ειμαι ο καθρεφτης της
και αυτη ο δικος μου
Και στοχαζομαστε για το ποιοι ειμαστε αληθινα
και καθε φορα που δεν το ξερουμε
γινομαι ο Αιολος ο θεος του ανεμου
και αυτη, η βροχη μαζι με το ηλιοβασιλεμα
Γινομαστε τα φωτα στις πορτες των σπιτιων που ζουμε
που μας δειχνουν ποιο ειναι το αληθινο μας σπιτι....
Η αγαπη μου το φωτογραφισε....
Ειναι κατι νησακια στη Συμπαντικη Θαλασσα
των νερων του Ηριδανου....

Γιατι το βρισκω πολυ δυσκολο να πιστεψω
οτι δεν ξερεις την ομορφια που εχεις
Αλλα τοτε αφησε με να ειμαι στα ματια σου
ενα χερι στο σκοταδι σου
ετσι ωστε να μην φοβασαι καθολου...
Και οταν νομιζεις ότι η νύχτα έχει δει το μυαλό σου
μεσα σου είσαι με στροφες ιλιγγου
Αφησε με να σου δειξω οτι εισαι τυφλη
για αυτο σε παρακαλω δωσε μου τα χερια σου
θα γινει η αιτια που θα βλεπεις
γιατι θα εχω γινει ο καθρεφτης σου...
γιατι το βρισκω τοσο δυσκολο να πιστεψω οτι
δεν ξερεις την ομορφια που εχεις....

Και οπως κλεινει το αρθρο του o Ang Stoic
γι αυτη την πιο σφοδρη οψη της αγαπης
venus and pluto στο τερραιν της λαγνειας του Αιγοκερω

Fight or flight...

και επειδη οι χαρακτηρες μας μοιαζουν
μας λουζουν τα νερα του Ηριδανου
λεμε fight and flight μαζι ...
ενα χρονο και περισσοτερο
στη ψυχη μου παιζουν αγρια οι πιο αισθησιακες
κιθαρες ενος rock and roll τραγουδιου,....
απ τις πιο ομορφες χορδες της φωνης σου....
yg :
Να εχετε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο
και μ αυτο το παθος της βροχης
να ανοιξετε την καρδια σας.....
smile emoticon heart emoticon heart emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου