Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Τσικνοπεμπτη -Μαρτης 2016.....Στη Μηχανη του χρονου smile emoticonheart emoticon

Τσικνοπεμπτη -Μαρτης 2016.....Στη Μηχανη του χρονου smile emoticonheart emoticon 

as aries lover....

...απο μικρός που συνειδητοποίησα τoν εαυτό μου, "την έστηνα" κάτω απ τα σπίτια των υποψηφίων ερωμένων μου, και την κατάλληλη στιγμή τις άρπαζα....

ποτέ δεν πολύ-κατάλαβα πως γινόταν...
αλλά γινόταν...
ημουνα σε Διονυσιακη Δινη, δεν εξηγειται αλλιως..
και αν είσαι γνήσιος επιθετικός μπορείς να παίζεις άμυνα ?

ο φίλος μου ο Βασίλης που κατοικεί σε άλλες διαστάσεις τώρα, με θεωρούσε λίγο crazy, τι λίγο δηλ. αλλά αυτός ήταν ζυγός...
τι να καταλάβει ...
όλη την ώρα ναρκισσευόταν...
του απαντούσα ότι εαν περίμενα πότε θα αποφασίσουν αυτές, ακόμα θα περίμενα....
ασε τον πατερα μου που παραπονιοταν στη μανα μου, οτι ολη την ωρα ασχολιομουν με τις γυναικες...
και αυτος Ζυγος....
δηλ.τι ασχολια να ειχα...
να ασχολιομουν μαζι του ...?

τελευταία φορά που έγινε αυτο το επιθετικο παιγνιδι ήταν στα 2004....
και παρόλο που πέτυχε η επιχείρηση, συνειδητοποίησα ότι μεγάλωσα σε ηλικία, αφου με "εκραζαν" οι παλιες μου φιλες οτι έπρεπε να παραιτηθώ απ την "ενεργό δράση"...
όπερ και εγένετο....
τελικα...

δεν ξέρω τι ήταν προτιμότερο όμως το δικό μου ή το δικο σας που ξημεροβραδιάζεστε όλη την ώρα στο fcb....
και όχι δεν είναι μόνο ο απλός κόσμος που το κάνει....
αλλά το κάνουν δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες και πολιτικοί ...
σας το λέω εγώ αυτό...

η τεχνολογία με τις άπειρες δυνατότητες επιτρέπει στα ζευγάρια τα παραδοσιακά ενω κοιμούνται μαζί, κάποιος/α απ τους δύο να "παίζει" και να φλερτάρει με το i-phone του και ο/η σύντροφος να κοιμάται δίπλα...

βέβαια όποια-ος κοιμάται ...θέλει και κοιμάται...μην ξεχνιόμαστε...
γι αυτό και οι άντρες πάνε στις τουαλέτες τέτοιες ώρες δύσκολες ώρες...
ο θαυμαστός κόσμος της apple και της τεχνολογίας έχει φέρει το hollywood στην κρεβατοκάμαρα σας με πρωταγωνιστές εσάς και τους αγαπημένους σας...
και καλά εμείς ζούμε μόνοι μας με το παιδάκι μας, και δικαιολογούμαστε να ξενυχτάμε γράφοντας άρθρα στο internet....

εσείς δεν έχετε άντρα ή γυναίκα δίπλα σας να τις "βγάλετε τα μάτια " ..?

γιατί εγώ εκείνα τα χρόνια, " όλο τα μάτια μου έβγαζα", και "τα ξανάβγαζα" και στο διάβασμα μετά...
αν δεν έτρεχα 40 γύρους στη γυμναστική ακαδημία....

στο επάγγελμα μας πια -as astrologers- βλέπω άνοιξαν νέες προοπτικές με το fcb....
και μετά το ίδιο και το ίδιο σενάριο, να ακούς τι παίζει μέσα στο fcb, αρχίζεις και βλέπεις το symbol μπροστά σου...
γιατι το symbol είναι πανάρχαιο, είναι το αρχέτυπο του
συλλογικού ασυνείδητου και έχει ένα τρόπο να συμπεριφέρεται πέρα απ τον έλεγχο της συνειδητότητας σου....
όλα τα αρχέτυπα κάνουν έτσι....
και οι ειδικοί λένε το τοιχο του fcb μια εικονική πραγματικότητα, τη στιγμή που τη βιώνουν όλες και όλοι σαν όνειρο...

την ώρα που σου περιγράφουν οι πελάτισσες σου και οι πελάτες τι κάνουν τα βράδια κρυφά, τα μάτια τους πετάνε σπίθες...
σπίθες ηλεκτρισμού, που κανένα drug, δεν βγάζει τέτοιο feeling...

τώρα ο συνδυασμός του με τα drugs θα σπάει ταμεία φαντάζομαι...
και άντε να ξεχωρίσεις τι είναι υποκειμενικό και τι είναι αντικειμενικό....

και το συναίσθημα μέσα τους ξεπερνάει το οποιοδήποτε ηχητικό background του Phil Spector ή του υπέροχου Zac F...

και το μυαλό μας έρχεται έτσι στο Δία, που είναι συνδεδεμένος με την ώθηση της ψυχής να δημιουργεί σύμβολα, και αυτό μας σπρώχνει σε πιο απόκρυφα βάθη, όταν διερευνούμε τη δημιουργική δύναμη που έχει σχηματισθεί απ τους μύθους, τα παραμύθια και τις θρησκείες του κόσμου.

και με το νέο μύθο που εχει ήδη δημιουργηθει τώρα με το fcb....

Συνεπώς δεν είναι έκπληξη η δημιουργική δύναμη που σχηματίζει τον συμβολισμό των ονείρων μας και την εικονική πραγματικότητα, γιατί αφενός το κάθε όνειρο αλλά και η κάθε εικονική πραγματικότητα, είναι ΤΟ αριστούργημα ΜΙΑΣ έννοιας που ψάχνουμε στη ζωή μας...

και δεν μπορεί να μεταβάλλεται για οποιαδήποτε βελτίωση ψάχνουμε στη ζωή μας σε συνειδητό επίπεδο...
σε πάει όπου θέλει η ζωή, γιατί η ζωή είναι πολύ μεγαλύτερη απο το μικρό σου εγώ....

όνειρο και εικονική πραγματικότητα σε απογειώνουν και σε προσγειώνουν στον πλανήτη ουρανό....και κάποιοι like εγώ, που ζούσαν ήδη εκεί...
με τις συναστρίες τους κάποιες με απογειώνουν και με προσγειώνουν στο πλανήτη ποσειδώνα....

και βλέπω τη δική μου numinous goddess μεσα μου......
και αυτό είναι happy to be madness : γι αυτό προσέξτε που, σε ποιόν και σε ποιά το προσωποποιείται όλο αυτό....

γιατι μπορεί να μην έχει ιδέα ο άνθρωπος που είναι ο αποδέκτης σου...
γιατί εσύ αγάπη μου προσωποποιείς το δικό σου ουρανό ....
και επειδή ο ουρανός δεν είναι personal energy....
θέλει και άλλους στο παιγνίδι...
προσωποποιείται το ζώδιο που βρισκεται ο ουρανός και οι οψεις του....
γινεσαι ο ενας ή μια, η ξεχωριστη απ την ομαδα που ανηκεις...

και αν είσαι κριός όπως εγώ....
την ωρα που μπαίνω στο fcb γίνομαι λέοντας....δύσκολο ?....
και αν είσαι Διδυμίνα και έχεις ουρανό στο σκορπιό...
γίνεσαι μια σκορπίνα....
το πιο ευγενικό κορίτσι μπορεί να μετατραπεί σε μια "κακίστρω"...
και να το θεωρεί το πιο φυσιολογικό.....
το μεγαλυτερο προβλημα το εχει η γενια του 64-66..
αυτοι τι ουρανος να γινουν ...εχουν και τον πλουτωνα σε συνοδο εκει...

τις φίλες μου παντως τις ειδοποίησα για τους τεράστιους κινδύνους και το κατάλαβαν αμέσως.....

Απ την άλλη επειδή εγώ μέσα στο fcb είμαι ένας uranus in leo, κάτι σαν
a boy larger than life, σαν γνήσιο λιονταράκι θα βλέπω και τη χαρά της ζωής που δεν είναι τίποτε άλλο απο μια daydreaminghealing κατάσταση...

το αποκορύφωμα της θεραπείας που ψάχνουμε στη ζωή μας....

επίσης as leo boy, να εκτιμώ τις απεριόριστες δυνατότητες που ανοίγονται στο "καμάκι" της επικοινωνιας...

ήδη η νέα γενιά, μας έχει χαροποιήσει τόσο, που μας αναγνώρισε και την αναγνωρίσαμε ....
με κάποια απ αυτά τα παιδιά γίναμε "κολλητάρια"...προσπαθουμε να τα διδαξουμε...
και σας πληροφορώ εμείς είμασταν κάτι σαν Κρόυφ και Μαραντόνα στην πολυ καλύτερη περίπτωση, αλλά κάποια απ αυτά είναι Ρονάλντο και Μέσι....
και στην πρωτοπορία Λατίνοι, αφού latins do it better.....

δηλ.περνάνε τη μπάλα απ την τρύπα της βελόνας....

ρε μπας και είχανε δίκιο οι γυναίκες της ζωής μου και δεν με αντέχανε....
να βλέπανε μόνο το uranus in leo and neptune in scorpio σε t-square με την persona μου στο ζενιθ in aquarius ...?

Τσικνηστε οσο μπορειτε...καλυτερα....
η ζωη ειναι πολυ ομορφη και ειναι ενα ονειρο καποιες φορες...
ιδιαιτερα οταν την επιθεωρεις απ τις αναμνησεις σου...
μαλλον δεν με ταλαιπωρησε και πολυ ο χρονος αποτι βλεπω...
τωρα...
οσο και να "γκρινιαζα"καποιες στιγμες δυσκολες τοτε...
αυτο που βλεπω ειναι οτι ημουνα σε μια κατασταση Διαστολης συνεχεια ...
δηλ.απολαμβανα παντα την ευτυχια των αλλων, ακομα και στις πιο χειροτερες στιγμες μου...
τη μιζερια δεν αντεχα ποτε....

Ααα χααα...
Όλα αυτά τα πάρτι
μια χαμένη αγάπη
και ένα βλέμμα θλίψης.
Σε μια άδεια άκρη
πέτρες που κυλάνε
σαν κολιέ που σπάνε.

Όλα τα όνειρά μας
και τα μυστικά μας.
Όλα τα όνειρά μας
και τα μυστικά μας.
Ααα χααα...

Έδυε ο ήλιος
και έφερνε την νύχτα.
Μαύριζαν τα δέντρα,
φώτα από τα κέντρα.

smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου