Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

sun transit in sag...yes...!!! jupiter in sag and mercury in virgo (mutual reception)

sun transit in sag...yes...!!! jupiter in sag and mercury in virgo (mutual reception) .smile emoticon heart emoticon
you came into my life before two years....
Και επειδη δεν ειναι ολοι και ολες για πολεμο, ειναι ομως για sex, χορεψτε και ξανα- χορεψτε μηπως βρειτε το ρυθμο και πατε στο sex....
και θυμηθειτε πως ηταν οι hi and up beat στιγμες σας μεσα στο 2007 και να το εκμεταλλευτειτε για ενα μηνα...
εγω παντως χορευα στο ρυθμο της Ρουλας τοτε και αρχισα να κανω τις μαγειες μου και τις αλχημειες μου, που αργοτερα σε μια τετραετια πηραν "σαρκα και οστα"...
σημερα χορευω σε εναν ακομα πιο αιθεριο ρυθμο, που αν συνεχιστει ξερω οτι θα με στειλει στα " ουρανια "...
και δεν με νοιαζει αν πεσω απ εκει σαν ενα αεροπλανο που "σκαει"...
Κριος ειμαι και θελω να "αναβω" φωτιες, και πρωτα απολα το κανω στον ιδιο μου τον εαυτο....
ειμαι ενας μουτζαχεντιν του ερωτα,του παιγνιδιου, του sex και του παθους....
Ασε που απελευθερωθηκα απ τον πολυ χορο στη ζωη μου, και το sex, και τα αφησα ολα εδω και καιρο, και παρακολουθω τους άλλους και τις αλλες, για να δω πως το κανουν.....
ασε φρικη.....να ηταν τροπος να ειχαν και τις μανουλες τους κοντα τους, εκεινη την πιο προσωπικη τους στιγμη....smile emoticon heart emoticon ...αυτο ειναι αγελαιο sex...
ομως το καλυτερο sex, το κανεις οταν την αγαπας περισσοτερο απο σενα...
και αν τυχει το κοριτσι διπλα σου, και παρακολουθει αυτο το ρυθμο μαζι σου, να ειναι συγκεντρωμενη εκει-για εκεινη τη στιγμη, τι διαολο ζηταμε....
η διαδρομη στον Ολυμπο ειναι εξασφαλισμενη,.......
γι αυτο χορευουμε...χορευουμε για να συντονιστουμε με το ρυθμο του Συμπαντος...μηπως και βρουμε το δρομο για το sex....
και μην σκεφτεσαι τιποτε...το σωμα σου ξερει καλυτερα...αρκει να βρει το ρυθμο....
Χορευουμε λοιπον....?
καλημεραααα και καλη εβδομαδα smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου