Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

My own Poetry : remix culture....: Mind Over Time .... Pisces/Sagittarus Dream and Poetry –saturn in mutable cross

My own Poetry : remix culture....: Mind Over Time ....
Pisces/Sagittarus Dream and Poetry –saturn in mutable cross
"Eπειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο...
Δεν τ' αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ' ακούς.
Eίναι νωρίς ακόμη μέσ' στον κόσμο αυτόν αγάπη μου......
Nα μιλώ για σένα και για μένα."
("Μονόγραμμα" -του μεγάλου Ελύτη ) ....
Είμαι οπαδός της remix culture, όπου τα πάντα χτίζονται πάνω σε πράγματα που έχουν γίνει απο πρίν...
Δεν κάνω κάτι στα ξαφνικά, απο το πουθενά...
Υπάρχει κάτι στο βάθος, μια γνώση που καλλιεργείται σε όλη την ανθρώπινη ιστορία....
γιατί τι σημασία έχει αν κατακλέβεις τους ποιητές και τους λογοτέχνες αν στο μύθο της ποίησης της ζωής μου...
δίνεις περισσότερο συναίσθημα, πολλές φορές πιο ακατέργαστο, απ τους ίδιους τους ποιητές...
να όπως τα remix.....
συγχώρεσε με αγάπη μου, που είμαι ασύντακτος, συγχώρεσε με που δεν έχω μέτρο με τις προτάσεις μου...
να όπως τα remix....
"κολλάνε" οι μουσικές μου φρασεις όπως οι λούπες στα remix...
ειναι η φλόγα του συναισθηματισμου μου που "τρέμει"...
αλλά ο υπαινιγμός ότι το "εδώ, και πέρα απο εδώ",
που ζω συνεχώς απο τότε που γεννήθηκα,
δεν αντιτίθεται αμετάκλητα το ένα το άλλο,
έτσι ώστε αυτά σχηματίζουν ένα κόσμο,
που όταν κάποιος είναι προικισμένος με κάτι περισσότερο
απ την ανθρώπινη δύναμη της ενόρασης,
( εκφρασμένος μέσα στο σχήμα της προφητείας, οιονεί θείου τραγουδιού)
ή προικισμένος με κάτι περισσότερο απότι η ανθρώπινη δύναμη της αγάπης,
μπορεί να ξέρει αυτή τη μεγαλύτερη ολότητα,
να περνάει απο εδώ, και πέρα απο εδώ, και πίσω ξανά, μπορεί να "λυτρώνει" τους άλλους,
δίνοντας σ αυτούς την ίδια δύναμη,
δίνοντας σ αυτούς μια "νέα ζωή"
λέει ο Charles Segal στον Ορφέα στο "μύθο του ποιητή"...
και τελικά να θεραπεύει την απελπισία.....
να όπως στα remix.....
γιατί εκείνο που έχει σημασία,
πως να ακινητοποιήσεις το χρόνο που "πετάει" συνεχώς....
και αφού δεν μπορώ να το κάνω με τα φιλιά σου....
βάζω my Mind Over Time ....
και το μυαλό μου είναι διαμορφωμένο πριν απο μένα,
έχει μέσα του ένα βάθος,
γι αυτό και οι ψυχίατροι το ξέρουν ότι mind is the mental functioning of a psyche...
να όπως στα remix......
we shall not cease from exploration
and the of all our exploring
will be to arrive where we started
and to know the place for the first time....
( Robert Stein :incest and human love)....
yg : μια απάντηση σε όλες και όλους αυτους, που διαμαρτύρονται γιατι ανεβαζω μόνo remix τραγούδια τα οποία λενε : υποβαθμίζουν με μια "φθήνεια" τα original....
μα τα original εχουν ήδη γινει φθηνά πια...
χωρις την αποψη της αισθητικής του μυαλού σου, δεν μπορουν να νικήσουν τις φθοροποιες αντιδράσεις του χρονου...
ειναι σαν κάτι γυναίκες-ζώδια δεν λεμε, θα μας την "πεσουν" και θα μας "φάνε" πάλι...
που ντύνονται και με το δικό σου θηλυκο,
και σου ψιθυρίζουν στα αυτί όμορφα λόγια που νομιζεις ότι βγαινουν απο 'κοχύλια' της θάλασσας....
και ειναι τοσο καθημερινα διαφορετικές όσο το συναίσθημα που παιρνεις
όταν κολυμπας στη θάλασσα το καλοκαίρι...
κάθε μερα και διαφορετικο mood αυρας και δροσιάς...
βεβαια είναι ρομαντισμος αυτος και ετσι ο Ρομαντισμός τους,
μπορεί νάναι οι Σονάτες στον Ορφέα σύμφωνα με τον ποιητή Rainer Maria Rilke..
που η ουσία του Μύθου του και της ποίησης του βρίσκεται ...
the intimation that the here and the beyond are not irrevocably opposed to each other,...that they form one world, that one who is endowed with a more-than-human power of
vision (expressed in the figure of prophetic,quasi-divine song) or endowed with a more-than-human power of love,can know this greater whole,can pass here to beyond and back again , and can ''redeem'' others,giving them this same power,giving them a ''new life''...
(Charles Segal :the Myth of the Poet)...
ειδες στο ιδιο επιπεδο, καταληξαμε..: i need new eyes....
και ο δικός μου Ορφέας κυβερνάει τη φαντασία μου,
μ αυτή που εισαι ερωτευμένη...
γιατί σε κάνει να πηγαινεις βαθιά και να νιώθεις τοσο σφοδρά,
ώστε να ταξιδεύεις σε περιοχές υπερφυσικές και μυστικιστικές....
εκεί που παρορμητικά δένεσαι σε μια τέλεια εκκεντρική και παράξενη ιδέα
πως να με έχεις μόνο δικό σου....
γιατί ειμαι ο μοναδικός δρόμος σου για αυτογνωσία και
τη φωτεινότητα απ τη μαυρίλα που έχεις "πεσει" και ζεις....
ειναι τέτοια η αγάπη μου που την μεταστοιχειώνει
σε μια υπέροχη timeless joy.....
We belong to Love …
το καλυτερο cd που ακουσα για την εφετεινη χρονια
Και χαιρομαι ιδιαιτερα που είναι Ελληνας..
ο δικος μας Larry Gus
Να πατε στο 23 :00 για να ακουσετε το πιο ομορφο τραγουδι για το 2015...
Ο Ang Stoic μου εδωσε την εμπνευση για το αρθρο μου,απ την υπεροχη photo του....
που ειναι ολο το ονειρο της pisces/sagittarius poetry και διαστασης...
και κανετε εναν απολογισμο by the way, τι ακριβως χασατε στις τελευταιες μερες...ετσι ?
ελπιζω να μην το συνειδητοποιησετε τοσο γρηγορα...
Εχουμε καιρο μεχρις το Μαρτη...
smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου