Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

today is my Solar return.....my music mood today....

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
today is my Solar return.....my music mood today....

δεν ξέρω τι εισπραττετε εσείς απο μένα,
αλλά εγώ πάντα νιωθω ενας ρωμαίος αξιωματικός λεγεωνάριος...
ίσως σαν το Μονομάχο
και κάποιες φορές σαν ιερέας του Διόνυσου
άλλες σαν jovian up beat που προσπαθώ να σας κάνω αναμετάδοση
με τα τραγούδια μου
για να σας δείξω την πιο Υψηλή Ανάρτηση της Ζωής
με τα συναισθήματα μου και τις σκέψεις μου....
τα flash μου και τις εμπνεύσεις μου...
τις ερωτικές μου εμμονές και τα ασυγκριτα πάθη μου....
και εφετος η καινουργια μου χρονιά μοιάζει με εκεινη του 86....
δηλ.?
η ψυχή μου στον ουρανό, το σώμα με τα "αλχημικά ματζούνια "
οι ιδεες μου απ τα μαργαριτάρια του βυθού μου
και τα κοράλια του κεφαλιού σου..
και τα πόδια μου ασταμάτητα απ το χορό της ζωής
απ το χορό της Κοσμικής Σειράς και Αρμονίας....

:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου