Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

face to face...

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
face to face

 
ήδη τέσσερις μηνες σε συνταξη απ τον ΟΤΕ....: face to face...
αναπολώντας αυτό που "γινομαι"...
γιατι απο μικρός ειμαι σε μια συνεχή διαδικασία becoming..."γιγνεσθαι"...
ειμαι αυτό που ειμαι τώρα, και θα ειμαι αυτο που γινομαι αυριο
μα ο πυρηνας μένει ο ίδιος ...
δηλ. φαινομαι σαν Gemini type, μ αρέσει να παρουσιαζω τον εαυτο as aquarius type
i feel like a pisces type, and my heart is Aries....
δεν ξερω ποια απο όλες τις εικονες εσείς νιωθετε ότι ειμαι ....

" One more kiss
before we die
Face to face
and dream of flying
Who are you?
who am I?
Wind in wings
two angels falling
To die like this
with a last kiss
It's falsehood's flame
it's a crying shame
Face to face
the passions breathe
I hate to stay but then I hate to leave
And you'll never know
You'll never know . . . "

το μονο σιγουρο ειναι ενα οριστικό goodbye στους πρωταγωνιστές του παρελθόντος μου, πλην εξαιρέσεων....
γιατί το πιο γλυκύτερο φιλί ειναι αυτό που δεν έχω δώσει
ο πιο συγκλονιστικός έρωτας ειναι το διαμάντι
που δεν επεξεργάστηκα....
:) ♥
υγ : εσείς τι λέτε πόσο κοντά ειμαι στο "χρυσό" που ψάχνω σαν
γνησιος αλχημιστής που ειμαι...
άλλωστε μας το ειχε πει και η δασκάλα μας
my gift of the storyteller is my longing to be ordinary....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου