Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Mood of the March.....

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
Mood of the March.....

 
 
 
 
τα τρια πρόσωπα της μικρής μου αγάπης που τη λένε Περσεφόνη...
με background εφόδιο the fool
και που ερχεται σε μερικές μέρες απ τον Κατω Κόσμο...
να μου θυμίσει οτι ειμαι σε μονιμη μαθητεία απ τον Πλουτωνα και τις διαστάσεις του
με εφόδιο τον ηλεκτρισμό της ψυχής μου...
μεσα σε 3 μήνες συνταξιοδότησης δεν εχει μεινει τίποτε απ την παλια μου ζωή...
ουτε άνθρωποι ούτε κατάστάσεις ...επεισα τον Πλουτωνα να με αφήσει ήσυχο...και να μην σεξουλιάζομαι και ερωτεύομαι με τις ναρκισσες...
τελος αυτό...οριστικά...
και επι πλέον …
Αν θέλεις να κρύψεις κάτι, να το κάνεις μυστικό, κάνε το Ολοφάνερο.
Κανείς δεν βλέπει, αυτό, που είναι μπροστά στα μάτια του.....
…Όλοι οι άνθρωποι, φαίνεται, να έχουν δημιουργηθεί με ίσα δικαιώματα απέναντι στην ζωή,όμως μια απλή παρατήρηση δείχνει πως όλοι οι άνθρωποι ΔΕΝ έχουν δημιουργηθεί με ίση αξία για τον εαυτό τους και την ζωή.....
Η φαινομενικότητα δεν δείχνει να ταιριάζει πάντα με την πραγματικότητα....
η φαινομενικότητα ειναι η γλυκια παραζάλη της ψευδαίσθησης σου....
και η πραγματικότητα ειναι o your golden brown της ψυχής σου...
κανενας και καμμια δεν βλεπει το προφανες....θέλει τέχνη πια γι αυτό...
ειναι όλοι τους in their world...και σε βλέπουν με τα flash τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου