Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

memories from the past..



memories from the past....

...έχουμε ζήσει πολλά χρόνια, όταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, και του "λαοπρόβλητου" Κοσκωτά με ειχε στείλει εξορία εκεί...
ακόμα αυτοί που ειχαν παρει εκείνη την απόφαση της μετάθεσης μου για εκεί...
ήταν προοδευτικοί συγγενείς μου...
απ το ίδιο χωριό με εμένα...
ήμουνα 27 ετών.....
παρόλα αυτά, αν και δεν ήθελα αυτή τη μετάθεση, έζησα την πιο συγκλονιστική περίοδο της ζωής μου...
ήμουνα στο πιο όμορφο νησί του Κόσμου, δουλεύοντας στην πιο όμορφη Χώρα των Κυκλάδων...
πήρα το πτυχίο του Οικονομολόγου, απ τα μαθήματα που χρώσταγα και τον τρόπο ζωής που ειχα στην Αθήνα...
έζησα ένα θαυμάσιο ερωτα με την πρώην γυναίκα μου, καρπός του ήταν
η κοράκλα μας...
δακρυζουν τα ματια μου, όταν σκέφτομαι τον πιο όμορφο φίλο νησιώτη της ζωής μου, το Μιχάλη....
θυμάμαι που έβαλα τις πρωτες βάσεις για τις σπουδές μου στην Ψυχολογική Αστρολογία..
ήπια απ το αξέχαστο κρασί της Αιγιάλης και της Χώρας της Αμοργού, και συνειδητοποίησα ότι κατάγομαι απο άλλο Γαλαξία ...

οσοι και όσες πιστές θέλουν μια εκδρομή προς τα εκεί....
θα τους δειξω τα σημάδια που έβαζα στα δέντρα, και που υπάρχουν ακόμα, με το όνομα της αγάπης της Ψυχής μου....
και που ξέρει, μπορεί να ερωτευτούν με όλη τη δύναμη της ψυχής τους...

υπάρχει μια ταινία με θέμα τη ζωή μου στα χρόνια 1987-1993 εκεί...
λέγεται ΑΡΙΑΔΝΗ, γυρισμένη στα 2002, ειναι σκηνοθετημένη υπέροχα απ τον Κορδέλλα το Γιώργο, σκηνοθέτη του σηριαλ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, και παιζουν Τουτουντζή,Τζώρτζογλου,Φερρης κα...
χωρίς να το ξέρουν, εχουν γυρίσει τη ζωή μου εκεί....

Όνειρα απ το βαθυ γαλάζιο του Αιγαίου....
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου