Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

lovecats....:) ♥

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
 
lovecats....:) ♥

Όταν ήμουνα πολύ μικρός στο Μεσολόγγι που πηγαινα πρωτη δημοτικού
Μια κυρία γειτονισσα μου εδινε τα μικρα γατάκια της που γεννούσε η γάτα της,
Να τα πετάξω στη λιμνοθάλασσα γιατι την ειχαν «πνιξει» οι γέννες της γάτας,
καθόσον "κεραμιδογατος" απο μικρός γύρναγα όλη την πόλη
ακόμα και οταν νυχτωνε, η μάνα μου με έψαχνε συνέχεια...

Φυσικά και μου εδινε χρηματα η γειτονισσα για να πνιξω τα γατιά της…
Μόνο που εγώ δεν τα έπνιγα στη θάλασσα…
Τα αφηνα κάπου που θα ηταν πιο σιγουρη η επιβιωση τους,
Και ξαναγύρναγα και της «επαιρνα» και άλλα χρήματα….
Κάποια μερα, δεν ξέρω πως εγινε αυτό….
γυρισαν όλα τα γατιά σπιτι της, και δεν εφευγαν απ τη μητέρα γατα….

Στο "ξύλο" που μου εδωσε γιατι τις έλεγα ψέματα τόσο καιρό,
Της απάντησα ότι οι γατες ήταν μικρες πριγκίπισσες που ειχαν μεταμφιεστει σ αυτό το ζώο....
Και ήθελα να ζήσουν….
Εκει με κοιταγε με περιέργεια και σταμάτησε να με «δερνει»…
και όχι μονο αυτό, κρατησε όλα τα γατια σπιτι της...
και της έκανε εντύπωση που δεν "επαιζα" μ αυτα...
αλλά ημουνα αδιαφορος....
μου εφτανε οτι ειχαν ζησει.....

Ποτέ δεν ήμουνα φιλόζωος με την έννοια των περισσότερων
Ήμουνα φιλόζωος με το δικό μου τρόπο…
πάντα ενιωθα ότι εχουν σχέση με τους θεούς και τις θεές….
και πάντα πιστευα ότι στις πολεις,
οι άνθρωποι ταλαιπωρουν τα ζωα ακόμα και όταν τα παιρνουν σπίτι τους …
και ότι κάποιο κομμάτι της ενστικτώδους φύσης τους «μπάζει»
με αποτέλεσμα να το προβάλλουν στα άτυχα ζωα που υποτίθεται προστατεύουν…

Μπορεί να ειμαι υπερβολικός…αλλά σκέφτομαι ότι
Αγαπάω τις γυναίκες που τους αρέσουν οι γάτες,
παρόλο που μου αρέσουν οι σκύλοι,
ίσως λίγο περισσότερο....
αλλά αν ακολουθήσουμε το συμβολισμό...
ο σκύλος ειναι του Δία και η γάτα του Άρη....

και όπως λέει η Marie-Louise Von Franz
the Cat : a tale a feminine redemption...
και ότι σου αρέσει περισσότερο ειναι αυτό
που ψάχνεις για να κάνεις υπέρβαση....

αλλά υπάρχουν και τα κορίτσια κάμπιες
που μοιάζουν με τα φίδια
και σε γεμίζουν με σκόνη απο λεμόνι
απ τα ψέματα τους
με μια σκόνη ροζ και γλυκό...

και την ημέρα που γίνονται πεταλούδες
πετάνε μακριά απο μένα...
ειναι η μερα που αλλάζουν
και με κρατάνε υπνωτισμένο
μέσα στις φλόγες τους
και η ομορφιά τους τρεμοπαίζει
σαν λάμψη μέσα στο κεφάλι μου....
Το θέμα είναι ότι επιστρέφουν πάλι φίδια που προσπαθούν
Να «κουλουριαστούν» επάνω σου και να σε πνίξουν….
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου