Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Αρισμαρι και Αβαρσαμο

Δεν ειμαι λάτρης του να μαγειρεύω σπιτι μου, όπως ο αδελφός μου ή ο Πέτρος και ο Λύκος και οι παρεες του...
τι σόι άντρες ειναι αυτοί όλη την ώρα στα πόδια των νοικοκυρών...
:) :)
μ αρέσει να μου μαγειρεύουν μόνο, και εγώ να τους μιλάω και να "φτιάχνω" ατμόσφαιρες ειτε πίνοντας ειτε ακούγοντας μουσική ειτε και τα δύο μαζί...
αν δεν μιλάω στα τηλέφωνα...
ειμαι tragic στις δουλειές του σπιτιού...
ζαλίζω τις γωνίες του...
αυτά για τον ελεύθερο χρόνο μου...μέσα στο σπίτι μου, όταν έχω....
ομως στο τελευταίο χρόνο εχω βρεί την ησυχία μου, απο το φαγητό τουλάχιστον...

ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ...
και για την κόρη μου και για τις παρέες της και τις δικές μου
και για εσάς και για όλους, σε ένα υπέροχο ζεστό περιβάλλον
με εκληκτικά παιδιά και ανθρώπους εκεί...

Εδώ και ένα χρόνο ένα νέο στέκι άνοιξε τις πόρτες του στο Γαλάτσι.
ΑΡΙΣΜαΡί & ΑΒάΡΣαΜΟ.....
εκει τρώμε μόνο ....
Σε έναν χώρο ζεστό, άνετο και εμπνευσμένο από τους ιδιοκτήτες Σάββα Μπάρκουλα και Ζαχαρία Μαυρομανωλάκη σας δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσετε μια διαφορετική μαγειρική οπτική, με πλούσιες παραδοσιακές και δημιουργικές συνταγές διά χειρός των βραβευμένων σεφ Θεοδοσίας Λαθυρη και Νίκου Περίδης.
Επισκεφθείτε το και δοκιμάστε γεύσεις με άρωμα από αρισμαρί και αβάρσαμο, αλλά και γεύσεις από την Κρήτη και την ελληνική ύπαιθρο γενικότερα....
να πάτε...και να έλθετε να σας κάνω το τραπέζι
απο όποια περιοχή και να ειστε....
γιατί ο έρωτας λένε οι Γάλλοι ξεκινάει απ το στομάχι ...
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου