Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

the mood of ful moon in axis virgo-pisces....

..-.Δεν υπάρχει χαρά.. - Αλλοίμονο αν δεν υπάρχει χαρά για μένα.. - Ούτε για μένα.. - Γιατί όταν γελάω γελάς και όταν κλαίω κλαις? - Πονάω όταν κλαις.. - Παράξενα εσύ συμπονάς τον ξένο πόνο.. - Πες μου τι χρώμα έχουν τα μάτια σου και τα μαλλιά σου? - Σαν τα δικά σου.. - Κι η φωνή σου? - Σαν τη δική σου.. - Εγώ δεν έχω ταίρι στον κόσμο να μου μοιάζει..
Με λένε Νάρκισσο. Νάρκισσο Μοναχό. - Κι εμένα Ηχώ...
"Iσως να θέλει να πει πως ο καθένας μας ακούει αυτό που θέλει, και όχι πάντα αυτό που στ' αλήθεια φτάνει στ' αυτιά του! πολλές φορές τα έχουμε όλα, και ακόμα ζητάμε, σαν να μην εχουμε τιποτα.. και είναι αυτός ο δρόμος που μας οδηγεί εκεί που τελικά κατέληξε ο Νάρκισσος από την υπέρμετρη αγάπη προς το είδωλο του -κυνηγώντας το να το αγγίξει πάνω στα νερά και αγνοώντας την αγάπη και τα λογία της Ηχούς- στο βάθος του ποταμού...! Κάπως έτσι ο καθένας χαράζει τη μοίρα του!"....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου