Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

η χαρά δεν είναι άλλο από μια προσμονή…:) ♥

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
 
η χαρά δεν είναι άλλο από μια προσμονή…:) ♥

( Παει καιρός που συνήθισες να εισαι νεκρή..Alan Pauls : the past ...)

Το επιπεδο της επιθυμίας που εχουμε για πολλά πράγματα, καταστάσεις και ανθρώπους, μας καθορίζει εν πολλοίς σε ποιο σταδιο των ζωών μας βρισκόμαστε…
Το επιπεδο της εκφρασης αυτής επιθυμίας που εχουμε επίσης για πολλά πράγματα, καταστάσεις και ανθρώπους μας έχει καθορίσει ποσες ηττες εχουμε εισπράξει στο θεμα της διεκδικητικότητας μας για τη ζωή την ίδια...
Κοινώς πόσες «χυλόπιτες» και αρνήσεις εχεις εισπράξει απ το αντίκειμενο του ποθου σου…
εγω που εχω θεες να «λατρεύω» δεν εχω εισπράξει καμμια χυλόπιτα γιατι οι θεές του γήινου πλάνου που ερχομαι σε επαφή, εχουν μεγαλύτερη ανάγκη απ τη λατρεια μου απότι έχω εγω αναγκη να εχω θεές….:)
Η Συγκρουση του Τιτάνα Προμηθέα και ισως των τερατουργημάτων που γέννησε με τα πειράματα του να δινει τη φωτιά ακομα και στους «πεθαμένους», τους εχει αφυπνίσει απ τον «αιωνια νάρκωση τους» να εχουν το θράσος να σου επιβάλλουν τον τρόπο που θέλουν αυτοι να ζήσεις…
Δεν γινεται να δεις τιποτε απ τη ζωή σου σε ρεαλιστικό επιπεδο, αν δεν μπορέσεις να δεις τη μυθικη διαμάχη που υπάρχει πίσω απ αυτό.

Αυτό το εργο είναι ανεβασμένο χρόνια στον Ουράνιο Θόλο,
και δεν λεει με κανένα τρόπο να «κατέβει»…
Και αν τώρα στις 17/3 παιζεται η οριστική του διαμάχη,
ακολουθούν οι ετήσιες εκλείψεις κοντά στην 1η μοιρα του κριού, που τυχαινει να είναι και το midpoint αυτού του τετραγώνου Uranus and pluto…
Οι δυο αυτές ενέργειες μαζι εκπροσωπούν μεγάλο τμημα απ το Ασυνειδητο της Ψυχης μας, δυνάμεις βγαλμένες μεσα απ την anima mundi, με κάποιο τρόπο προσπαθουν να σε κάνουν να νιωσεις σε ποιο σημείο της Ιστορικής σου Διαδρομής βρίσκεσαι για να μπορέσεις να «χαράξεις» πορεία…
Είσαι κάτω απ το έλεος τους, δεν εχεις καμια τυχη να τις ελέγξεις, αφού συμβολίζουν τη διαδικασία της μεταμόρφωσης, την κατάρευση της παλιάς σειράς των πραγμάτων και τη δημιουργία Μιας νέας Επανάστασης σε όλα τα επίπεδα της ζωής σου…

Μαζι με τις εκλείψεις μετά τις 17/3 ένα ειδος καταστροφής μας περιμένει όλους μας, που μπορει να μην εχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μιας καταστροφής ή κατάρευσης,
αλλά ακόμα και με δεδομένο ότι μπορει να μην αλλάξει κάτι στη ζωή σου, αυτό μπορει να είναι κακό και ακομα χειρότερο, απ τους άλλους που είναι αναγκασμένοι de facto να αλλάξουν κάτι στις ζωές τους.
Μένοντας σ αυτή τη ζωή, μ αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να είναι και η καταδίκη σου …
να μεινεις πάντα στα ιδια…
και μένοντας πάντα στα ιδια, γινεσαι μια σκια του Εαυτού σου…
ακομα και αν εχεις χάσει κάποιους ανθρώπους, τους εχεις χασει οριστικά.
Και να γυρισουν πίσω, δεν γινεται τα πραγματα να είναι το ιδιο όπως ήταν πριν….

Άλλες φορές η παρόρμηση σου για ελευθερία και ανεξαρτησία θα σε οδηγεί να «προστατευεις» όλα τα ζωντανά του κόσμου από σκυλάκια,γατάκια μεχρι μετανάστες, gay, κιτρινους, μαυρους και ότιδήποτε χρειάζεται τη βοήθεια σου, προβάλλοντας εκει μια δημιουργική εργασία με μια ροπή να κάνεις τις πιο υψηλές απαιτήσεις της φυσικής σου ενέργειας.
Αν όμως αυτή εχει μεινει ανικανοποίητη τα τελευταια χρόνια μαζι με το σωμα σου, που εκφράζει αυτή την ενεργεια, δυνατές συναισθηματικές εντάσεις και ένα stress μη ελεγχόμενο που θα συνοδεύεται με μια over-excitement των νεύρων σου, σε μια νεα κατανομή όλων αυτών που θα εχουν καταρρεύσει….

Εισαι ετοιμη και έτοιμος να παραιτηθείς από ένα «φουσκωμένο» ιδανικό σου και να προσαρμοστείς στις πιο real μορφες της ζωής …?
Ή θα παραιτηθείς απ την ίδια τη ζωή με ασκητικές τάσεις για να προφυλάξεις
μια « φουσκα» ….?
Εγω λέω υπάρχει και ο τρίτος δρόμος : να γινεις ο μαγος και η μάγισσα της ζωής σου.Να κατορθώσεις να συνθέσεις όλα τα αντίθετα σου.
Και για να το επιτυχεις αυτό, πρέπει να συνειδητοποιήσεις το επίπεδο της επιθυμίας που εχεις, και που να την κατευθύνεις…
Και σε ποιο επίπεδο έκφρασης της θα πρέπει να την απευθύνεις στους άλλους και τις άλλες γιατί σε περιμένουν εκει εξω τα βαμπίρ ψυχο-ναρκισσάκια να σε ρουφήξουν για να νιωσουν ότι ζουν, γιατι παει καιρός που συνήθισαν να είναι νεκρές και νεκροί απ τα συναισθήματα των επιθυμιών τους…
Δηλ. τι ειδους Άρη εχεις στο ωροσκόπιο σου….

Άλλη μια φορά θα συνειδητοποιήσεις ότι τα πάντα στο ωροσκόπιο σου υπηρετούν τους άλλους και την ομαδα που ανήκεις….
εκτός απ τον Άρη και τον Ήλιο σου, που by the way ήταν εξόριστοι απ τον Όλυμπο...
κανένας δεν τους ηθελε μαζί τους...
και για τον Άρη ειναι κατανοητό...
αλλά για τον Απολλωνα, τον πιο ευγενικό απ τους Θεούς..?
γνωρισαμε και στη real life τέτοια ομαδα, να ανταγωνίζεται τον Απόλλωνα της...
αντε να καταλάβει τη λογική αυτή εαν καποιος/α δεν ξερει Μυθολογία...

Και αν εχεις Άρη στο Ζυγό : μετρα τις απώλειες, μέτρα αν ακομα εισαι ερωτικός, αν ακόμα εισαι σεξουαλική …
Αν εχεις Άρη στον Αιγόκερω : Στρατηγέ μου ετοιμασου, να πάρεις και το scalp του αντιπάλου σου
Και αν εχεις Άρη στον Καρκίνο : δεν μετρας την απόρριψη και τη χυλοπιττα, αλλά καλύτερα να μετρήσεις τα «κερατα σου τα τράγια» που έλεγε και η γιαγια μου…
Και αν εχεις Άρη στον Κριό, θα εισαι ο νεος Δαφνοστεφανωμένος για να προχωρήσεις στην Νεα Εποχή που ερχεται με βημα ταχυ….γιατι αντέχεις,αντέχεις ότι και να σου κάνουν οι άλλοι…
Όσο και να «δερνεις» κριούς, τα χέρια σου θα πονέσουν….

Και αυτές τις ημερες θα βρεις μπροστά σου μόνο δυο Θεούς που υπηρετούν μονο Εσένα….
Τον Ήλιο και τον Άρη…
ελπίζω να μην τους εχεις ξεχάσει ….
γιατί θα εχεις ξεχάσει την ταυτότητα σου του ποια εισαι και ποιος εισαι…
Και εν μερει το ποιος ή ποια εισαι καθόριζονται απ τι επιθυμίες εχεις και του τι θελεις να κάνεις στη ζωή σου…
Και όχι να μιμείσαι άλλους, άλλες, επειδή η αυθεντικότητα τους, τους οδηγεί στην κατάλληλη χρονική στιγμή,στον κατάλληλο τόπο να συναντήσουν τους κατάλληλους ανθρώπους…
τι στρατηγική μπορεί να υπάρξει γι αυτό…
τι να μάθεις γι αυτό…
Ή το εχεις ή δεν το έχεις…..

Οι υπόλοιπες,οι ας πανε με τη ροή του ποταμου του Συμπαντος, δεν εχουν καμια τυχη αν κανουν αλλιώς, θα πνιγουν στα κυματα του, ειμαστε στο μεσον της πιο δυσκολης δεκαετιας του 21ου αιώνα…
Ελπιζω να το νιωθετε….
Και μόνο οι μαγοι, οι ποιητές και οι εραστές θα επιβιώσουν….
Αααα και τα Ψάρια….
γιατι συνήθως είναι και τα τρία μαζί….και αν δεν τα έχουν, εχουν άπλετο χιούμορ...
και αυτό απο μονο του "φτάνει"...

Ok δεν είναι τόσο απελπιστικά απ την άλλη…
Εάν νομίζεις ότι εχεις αληθινα ανάγκη την αγκαλιά μου…
θα είναι ανοικτή για σένα…:) :)
Η πιο όμορφη στιγμή που πέρασα τις τελευταίες μέρες ηταν το χαμόγελο της μαμας μας, της μαμάς του καλύτερου φιλου μου του Ηλία…
Στη θέση που ειναι, μπορεί και εκτιμάει το ελιξήριο της πηγης της ζωής : την αγάπη και το χαμόγελο της…
και δεν υπάρχει μεγαλύτερο κοπλιμέντο για τη ψυχική σου υγεια απ το αυθόρμητο χαμόγελο ενός ηλικιωμένου ανθρωπου και της Σοφίας του…
Μου ζητησε να διαβάσει το «παρελθόν» του Alan Pauls…
το βιβλίο που μου έφερε ο γιός της και ο καλυτερος φίλος μου…
ακριβώς εκει που είναι «η καρδια» της σχέσης μας και της φιλιας μας…
Και εγω δημόσια να τους ευχαριστήσω για την ηρεμία που μου πρόσφεραν τοσα χρονια, να εχω συγκεντρωμένο το μυαλό μου στον αγώνα και τις προκλήσεις που μου έφερνε πάντα η ζωή …

"Σε κράτησα στην αγκαλιά μου σαν μικρό πουλί,
σαν όνειρο που σβήνει στην Ανατολή.
Το ξέρω πως θα μου ξεφύγεις άλλη μια φορά
μα η χαρά δεν είναι άλλο από μια προσμονή.

Φως μικρό μου ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο,
μέσα απ’ τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη γη.

Στα μάτια σου είχα πιστέψει σαν τον ουρανό
και τώρα πια δεν έχω τίποτα για να κρατώ.
Στην ερημιά θα γίνει πέτρα όλη μου η σιωπή.
Η αγάπη αυτή θα σβήσει και σαν άστρο θα χαθεί.

Φως μικρό μου ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο,
μέσα απ’ τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη γη.

Φως μικρό μου ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο,
μέσα απ’ τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη γη...."

να εχετε μια όμορφη Κυριακήη...:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου