Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

don`t try to cure yourself...i can walk alone....

don`t try to cure yourself...i can walk alone....

σ αγαπάμε όπως εισαι...
και εισαι το πιο τέλειο δημιούργημα...:) ♥
αυτά για την αγάπή μου...
αλλά η αλήθεια Αντώνης Κορακής μου...είναι ότι όπως με tag αρες στη photo, κάπως έτσι ειναι το σπίτι μου, με επιπλέον βιβλία και κυρίως cds όχι τόσο βινύλια...
κάποτε ήταν έτσι...
το θέμα με μας δεν ειναι ότι μας αρέσουν τα 80s...
αλλά και ποιά 80s..η alternative side τους
μ αυτό κάποτε Αντώνη μου εκανα opening στα party μου...
δισκάκι που εχει μείνει σπίτι μου, σε αριστη κατάσταση το
οποίο στο κάνω δώρο...ειναι έτοιμο και σε περιμένει ..:) ♥
όσο για τους human switchboard ειχα ψυχωση
και με τον Bob που ειναι αδελφός της Μισελ Φαιφερ....
και με την Myrna Marcarian....
κυρίως αυτή....μια εκπτωτη μάγισα ινδιάνα και βασίλισα
στο χώρο του alternative αμερικάνικου new wave
δεν ειχα κανένα άλλο όνειρο απ τους αμερικάνους...
μόνο την εναλλακτική τους πλευρά...
τη βαση της κουλτούρας
του new age...
γι αυτό και οι φίλες μου με αποκαλούν Ινδιάνο...
η φωνή του collective unconscious of usa...

υγ : μ αυτά και μ αυτά διεπαιδαγώγησα μόνο την κόρη μου, και
μ αυτα και αυτά ειναι συνέχεια σε parties...δεν ειχα να της δώσω τίποτε άλλο
την κουλτουρα και την αισθητική της ψυχής μου...
μάλλον έιναι αρκετά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου