Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

i need you tonight...:) ♥

i need you tonight...:) ♥

...άλλες αγαπάμε.....
άλλες θέλουμε...
και άλλες βλέπουμε στο ύπνο μας....
και άλλες μας θέλουν.....
μας έχουν "πειράξει" τα ξενύχτια μάλλον και η μαστίχα λικερ που πίνουμε..
....οι εκλείψεις είναι εδώ κοντά και πλησιάζουν ..
εμένα έχουν αρχίσει και με πιάνουν,
και ειδικά αυτό θα φαίνεται όταν στα όνειρα σου,
ξυπνάς και με πονοκέφαλο....
ή δεν θα μπορείς να "πιάσεις" το κινητό της αγαπημένης σου...
δεν απαντάει και ας ειναι απο επάνω του....
confused τηλεπικοινωνίες και τηλεπάθειες
τα συναισθηματικά μου έχουν μια τέτοια διαύγεια......
που λέω να μην ξανασχοληθώ μέχρις τέλους Ιούνη :) ♥
αν και εσείς έχετε μια τέτοια αντίστοιχη διαύγεια, να κάνετε το ίδιο....
παρόλα αυτά i need you tonight....:) ♥
για να πάμε στη συναυλία του Andrew Weatherall....
και να βλέπω τα μάτια σου...
και όπως λεει η εκλεκτή ποιήτρια φίλη μου Popi Synodinou :
" Τα δωμάτια της αφής μας είναι πολλά....."
όταν το σκέφτομαι ...κολλάω....τι ακριβώς χρειαζομαι απο σένα απόψε...
αλλά i need you tonight....
γιατι " Είσαι το εκλεκτότερο δαιμόνιο μου.
Μου.
Σου.
Εμείς."
και συνεχίζοντας η Popi :
" Και όλα τα δωμάτια της αφής μαζί μας καίγονται.
Ύστερα ένα φλόγιστρο ξερνάει φωτιές και κατακαίει την πόλη μας.
Δεν υπάρχει τίποτε από την παλιά πόλη.
Υπάρχει αυτή εδώ η νέα, η δική μας.
Ναι.
Οι εραστές θα μείνουν ζωντανοί.
Ανέκαθεν έτσι γινόταν, ακόμη κι αν χρειάστηκε για κάποιους λόγους να στερηθούν την ζωή τους.
Μπορεί να πέθαναν μα ζουν πάντα στην μνήμη μας.
Μείνε εντός μου.
Ώσπου να σουρουπώσει.
Το σούρουπο και το ξημέρωμα είναι οι ώρες των εραστών..
-Των εραστών πάντα..."...
δεν τα λέμε μόνο εμείς...
αλλά και οι γυναίκες που ασχολούνται με την ποίηση που αποθεώνει
τις ζωές των ανθρώπων....

Σας εύχομαι καλή συνέχεια.....στο Σαββατοκύριακο σας...
:) ♥ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου