Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
 
 
 
 
my aquarius-pisces personality and mercury conj venus my ruler of chart...

:) ♥

chained to the earth.....

ο καθένας με τα δικά του ματς ομορφιάς και αισθησιασμού...
και άλλοι κυνηγάνε τα δικά τους ufo ....
αλλά ακόμα και αν τα δείτε, μην πανικοβάλλεστε...
προβολές του δικού σας ασυνείδητου είναι...

και θα νιώθεις όπως ο Οδυσσέας τον έδεναν
στο κατάρτη για να αποφύγει τις Σειρήνες του
και να μην παραδοθεί...
εγώ είμαι παραδομένος τέλεια....
στις δικές μου...
δεν κυνηγάω ufo .....
αλλά κολυμπάω στους άμμους των αστεριών
προσπαθώντας να δω ποιά αύρα τους
μου πάει......

γι αυτό συνεχίστε να αναμένετε με λαχτάρα
τα θερμά σας καλοκαιρινά σας φιλιά
για να απολαμβάνετε τα χειμωνιάτικα δάκρυα σας
γιατί εμείς αγαπάμε τα dangerous minds...
γιατί η δική τους εναλλακτικότητα δείχνει το δρόμο στο μέλλον...
και όμως εαν δεν τους αντισταθείς ...
και παραδοθείς στις δικές σου Σειρήνες,
όπως και εγώ...
αλλά αυτές δεν βρίσκονται πια στη θάλασσα
αλλά εμφανίζονται σαν ufo....
θα σε οδηγήσουν σε έναν ουρανό
με μαργαριτάρια που είναι έτσι διαμορφωμένα
που όταν κοιτάς το ένα,
θα βλέπεις και τα άλλα να καθρεφτίζονται
μέσα σ αυτό....

Ιχθύες ον δε ντανς φλορς ...!!!...
που λένε και οι ομορφες φιλες μας στο fcb,
και ειναι turbo οταν σας δινουν ρυθμό για χορο...
ωκεανοί ατελείωτοι ....
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου