Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Mystical....

Mystical....

αυτες τις μερες εχουν εξαφανιστει ολοι και ολες...
κρυβουν τον μυστικο εαυτο τους...
λες και δεν τους τον ξερουμε...
Αυτο ομως που δεν ξερουν ομως 
ειναι οτι ο ερμης ο αναδρομος, ο mercury trickster 
βιαζει το εδαφος του Αιγοκερω...
Και ενα απ τα πραγματα που κρυβει η Μεγαλη Κατσικα
και ο Τραγος μαζι....
ειναι η σεξουαλικη λαγνεια...
ειναι η φυση του Πανα, που κρυβουν
οι Αιγοκεροι ή ολοι αυτοι που εχουν κατι στον Αιγοκερω..
εγω εχω και Δια και Κρονο....
οποτε εχω υπερβολικη δοσολογια
αφου ο Διας μου κυβερναει αυτη την τεραστια αλυσιδα
ωκεανου που εχω στους Ιχθεις...

και με τον Αρη στο Σκορπιο,
που εχει ηδη λυσσαξει στο ταξιδι του αυτο,
μην μου πειτε οτι εχω αδικο...
και σκεψου να στο "ζηταει" το ταιρι σου
και το μυαλο σου να ειναι αλλου ...
ακομα χειροτερα η ψυχη σου....
πω πω πω φρικη και αυτο...

Αυτες τις μερες ξαφανιστηκαν τα ναρκισσακια...
φαινεται η "'καρατρυπαρα" τους που εχει γινει αβυσσος...
για να σας διευκολυνω, δεν μιλανε με τη μανα τους...
ασχετος ο λογος, σιγουρα εχει δικιο η μανα τους...
αλλα ας προσεχαν οι μανουλες...
γιατι οι μανουλες διαμορφωνουν ναρκισσους
καταθλιπτικα παιδια που πρεπει να καφρεφτιζεται
η οποια αξια τους που νομιζουν οτι εχουν
στο προσωπο της αλλης πλευρας....

και απ την αλλη εαν εχουν εξαφανιστει οι αγαπημενοι σας...
μανουλα σε βλεπουν ....ετσι ?
για να μην μπερδευεστε....

τα ναρκισσακια δεν κανουν sex, τις εποχες της λαγνειας...
γιατι φανερωνεται το "κουσουρι" τους....

πω πω πω ναρκισσακια εκει εξω ....
κανενας και καμια δεν ασχολειται
με την λαγνεια....
μονο εμεις παλι....?
η σεξουαλικη λαγνεια θεραπευει τον ναρκισσισμο....
γιατι υπαρχει τετοια στερηση μεσα τους
που τους "καιει ολα τα σωθικα".....

Καλημεραααααα και να εχετε μια "λαγνα" Κυριακη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου