Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

give me your shadow dream

give me your shadow dream smile emoticon heart emoticon 

...αποψε αποθανατισα τον μεταμεσυνυχτιο οργασμο σου
μεσα στο ονειρο μου σε ειδα στο Βορειο Σελας ...
να μου ψιθυρισεις ποσο μ αγαπας...
και να με χαιδευεις και να μου λες 
οτι επανω σου νιωθεις την αγαπημενη μου της ψυχης μου
και αυτο λεγεται ερωτας...
και εγω νιωθω επανω μου τον αγαπημενο σου της ψυχης σου
και αυτο λεγεται αντερωτας...
Αλλα για να "γραπωσουν" χρειαζεται να ηρεμησεις
τα αγρια αλογα του Ιμερου
που ειναι ο πανικος που σε πιανει στο συναισθημα
οτι εχεις κατακλυστει απ τον ερωτα
τα αγρια αλογα του Φοβου που ειναι
το συναισθημα της παραδοσης σου στον Ερωτα ....
και αυτη ειναι η γοητεια της Χαρις σου
απ αυτο που σου δινουν οι Χαριτες...
και αυτη ειναι η γοητεια της Εμπνευσης μου
απ αυτο που μου δινουν οι Μουσες...
Δεν ειναι στη φαντασια σου, ουτε στη δικη μου
αυτος ειναι ολοκληρος Αληθινος Κοσμος
γεματο ζωη....
γιατι δεν γινεται να ανακαλυψεις το χρυσαφι του εαυτου σου
αν δεν δεις τον αγαπημενο της Ψυχης σου
ζωγραφισμενο στο προσωπο ενος αλλου προσωπου
γιατι κινδυνευεις να φυλακιστεις μεσα στα μαυρα σκοταδια
της Σκιας σου
και να γινεις μια φαντασμαγορια ενος μαυρου αστεριου σου
κρυμμενες στις λαμπερες ανταυγεις του περιβαλλοντος σου
γιατι η γυναικα που εχει πολλαπλους οργασμους ειναι
κατω απ το νερο συνεχεια
για να συλλαμβανει με ιδεες τα σχηματα του ονειρου μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου