Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Full moon in cancer : christmas memories

Full moon in cancer : christmas memories smile emoticon heart emoticon

Δεν ξερω αν θυμαστε τα ΒΙΠΕΡ....στα 70s...απ τις εκδοσεις ΠΑΠΥΡΟΣ...περιμεναμε με λαχταρα την καθε νεα εκδοση, για να "ρουφηξουμε" οχι απλα να διαβασουμε, ορισμενα συγκλονιστικα θεματα της παγκοσμιας λογοτεχνιας....
Αυτος ηταν ο δικος μας ερωτισμος στην εφηβεια μας, χωρις να παραβλεπουμε τον αισθησιασμο της αγριας σεξουαλικοτητας....
Καθε φορα που θα βρισκομαι στην πνευματικη φωλια του αδελφου μου Ηλια, στο Λεχαιο, μεσα απ αυτες τις εικονες περναει απο μπροστα μου ολη μου η ζωη, ολες οι αναμνησεις μου, ολα αυτα τα εργαλεια που χρησιμοποιησε η κατα καιρους συνθεση στη ζωη μου....
Ημουνα και ειμαι που δεν ζηλεψα ποτε στη ζωη μου υλικα αγαθα....
Ζηλεψα και ζηλευω ανθρωπους που εγραψαν και εκαναν συνθεση επανω σε ρυθμους...
Ρυθμους γραμματων,φθογγων,νοτες που εδιναν σχημα στους συναισθηματικους ωκεανους μου...
Ηταν τοσο βαθια τα συναισθηματα μου, που ακουμπουσαν ουρανο και την ιδια ωρα το βαθος της θαλασσας....ειχα ολο το θρασος ομως να εκφραζομαι μεσα απ αυτες τις φορμες, με στοχο να δωσω πιο πολυ χρωμα στα δικα μου συναισθηματα, που τον πιο πολυ χρονο, "φουσκωναν" αγριεμενα κατω απ την φαινομενικα μου ηρεμη persona...
Ημουνα περιεργος επισης και στην ερωτικη μου ζωη...το διαβασμα σεξουαλικοποιουσε τη φαντασια μου ολο και περισσοτερο και ολο και πιο "με ξενερωνε"η αδυναμια εκφρασης των κοριτσιων...
Δεν υπαρχει κοριτσι που αγαπησα και αγαπω και να μην το φορτωσα βιβλια...πολλα απ αυτα, τα ειχα διαβασει, και τους ζητουσα να διαβασουν τα σημειωμενα απ το μολυβι μου,σημεια εκεινα τα κομματια των βιβλιων, που εγραφαν στο σκληρο δισκο της ψυχης μου...
Κομματια των ιερων τερατων της Λογοτεχνιας σε remix samples απ τα συναισθηματα μου...
Ετσι πορευτηκα σε ολα τα 70s και τα 80s, πριν μπω στους δαιδαλωδεις δρομους της ψυχοθεραπειας και της αστρολογιας....νομιζω οτι ειχα ραφιναρει οσο μπορουσα τους συναισθηματικους πυλωνες της Συμβολικης Ψυχης μου για να μπορεσουν να δεχτουν τα αρχετυπα και τα συμβολα της Αστρολογιας...

Καλη συνεχεια στη γιορτινη σας ατμοσφαιρα
smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου